Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 11:16 - kung-fu panda и други любими филми
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 9006 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 30.09.2008 19:32


Днес искам да споделя с всички едно наистина забавно филмче :)
Или поне аз много го харесах!!! Първия ден, когато го гледах останах очарована и после го гледах още 3 пъти същия ден.... Да, не ме обвинявайте, че съм някаква луда или маниачка на тема филми, защото това да ми хареса филмче е много рядко срещано. Филмите, които с удоволствие мога да гледам няколко пъти един след друг се броят на едната ми ръка... пример: Queen of the damnеd - много ама много ми харесва това филмче (знаех го цялото наизуст... с репликите и всичко!).

image

Ако не се сещате за него - става дума за вампири и най-вече за Лестат и Акаша (Stuart Townsend и покойната Aaliyah). Филма не е чак толкова касов, но за мен е страхотен. Лестат е вампир, който е живял като човек преди повече от 500-600 години. Той се възражда от дълбокия си сън чувайки песен на млада хеви метъл група и решава да стане техен вокалист, като по този начин иска да извади всички вампири на показ (а те естествено се крият в сянките). Неговата музика и шума около него пък пробужда древна Египетска кралица - Акаша (която е застинала в статуя след като я е напуснало желанието за кръв) и тя решава да си възвърне кралството :) Историята е увлекателна и е направена доста добре. 
Та да се върнем на другото сладко филмче - Kung-Fu Panda.

image

Леле, не съм се смяла така от много време. Всеки път като видя По (пандата) и се заливам от смях. Много добро филмче. Става въпрос за една панда, която е много увлечена по кунг-фу историите и нейните герои - The furious five (тигрица, жерав, змия, богомолка и маймуна). Тя е предопределена да стане Драконовия войн, но още не го знае... докато не падне с гръм и трясък насред избирането му... историята се върти около снежния леопард Тай Лонг, който е бивш ученик на въпросната школа по кунг-фу, но е станал лош и са го затворили в затвор. Той бяга от затвора и се завръща за отмъщение. По е определен от съдбата да го спре, но не е много очарован от идеята :))) Леко е филмчето и много забавно... идеално ако искате просто да разпуснете и да гледате нещо хубаво!


П.П. Гледайте също и "The bank Job", "The Transporter", "Snatch", "Lock, Stock and Two Smoking Barrels", "Crank" и "The Italian Job" - все филми с участието на Jason Statham.

image

Страхотен актьор, който играе все в едни такива странни роли ама много му отива :))))) А да! И нашумелия наскоро Death Race... който пак е с негово участие! :))



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. tajnax - хехехе
30.09.2008 12:26
напълно те разбирам:)Аз съм така с "Ледената епоха"....кой каквото прави аз си гледам това филмче:)/и двете серии/
цитирай
2. sisithebest - :)
30.09.2008 12:28
това е много добро наистина :) особено катерицата :))))) тая катерица има много смешна физиономийка :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1755383
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930