Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 19:56 - Тенис, фитнес и плуване
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 4843 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте, хора!
До преди няколко месеца бях в друг квартал на София и ходех редовно на фитнес и плуване. Сега се преместих и няма как да си ги ползвам пак същите, защото ми отнема прекалено много време и два вида транспорт. Икономически неизгодно ми е.

Знам, че много от вас се интересуват за такива неща и много ще съм благодарна ако ми помогнете с избор. Интересувам се някъде около Руски паметник, пл. Македония или Мола на Стамболийски къде има фитнес зали, също така и зала за плуване, но да не са безбожно скъпи. Нещо не ми се нрави идеята да давам по 7-8лв за посещение... е, за плуването може и толкова, но за фитнеса... смятам да го посещавам по 12 пъти на месец...

Другото, за което бих искала да попитам е за тенис стени. Интересува ме къде има и както и за предните две неща, по колко е на час/посещение/карта....
Ако са безплатни - още по-добре. Няма значение къде са, само да не са прекалено далеч от центъра... широкият център също ме устройва.

Ако имате направо и линкове - просто много ще ме зарадвате!

Много благодаря на всички, които се опитат да ми помогнат :)


Весела вечер от мен :)


Тагове:   фитнес,   тенис,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753250
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930