Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2009 16:13 - 200 неща, които трябва да направиш в живота си
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 10766 Коментари: 8 Гласове:
6



Както казва по-долу цитирания автор, това е поредният лексикон в блог пространството :) Но пък аз лично много се забавлявах като го попълних за мен :))))


1. Да почерпиш цялото заведение - на половина... :)

2. Да плуваш с делфини в открито море - еееее, не знам...

3. Да изкачиш връх - малък, но пък наш - връх Ботев!

4. Да караш Ферари пробно - първо ми трябва книжка ;p

image

5. Да си посетил голямата пирамида в Гиза от вътре - това със сигурност ще го направя някой ден... скоро, надявам се!

6. Да си държал тарантула в ръката си - оооооо, не...

7. Да си бил с някой на свещи в банята - горе долу , да :)

8. Да кажеш „Обичам те“ и наистина да го мислиш - в момента го правя :)

9. Да прегърнеш дърво - да!

10. Да направиш стриптиз (до край) - о, да!

11. Бънджискок - мечка страх, мен не страх, но само след лекарско мнение :)))))

12. Да посетиш Париж - прекрасно е там! Искам пак!

image

13. Да изживееш буря в открито море - интересно, но не още...

14. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева - два или три Джулая плюс няколко купона в планината :)

15. Да видиш северното сияние - не още...

16. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион - на националния стадион - България и още някой  :D

17. Да се качиш на кулата в Пиза - Айфеловата и Empire state building стигат ли :))

18. Да посадиш собствени зеленчуци и да ги хапнеш - опитах веднъж... за сега само лимоните оцеляват.

19. Да докоснеш айсберг - искам!

20. Да спиш под открито небе - страхотно е. Няколко пъти ходихме на палатки. Просто е вдъхновяващо!

image

21. Да смениш бебешки пелени - има време и за това ;)

22. Да се возиш на балон - трябва да се пробва!

23. Да наблюдаваш метеоритен дъжд - да, много е красиво!

24. Да се напиеш с шампанско - хаха, един път ми се замая главата, но чак да се напия... просто не мога толкова да изпия, не обичам шампанско :D

25. Да дариш с добра цел повече, отколкото можеш да си позволиш - щом даваш, значи си преценил, че можеш да дадеш! Пък каквото стане после :)

26. Да наблюдаваш нощното небе през телескоп - много е интересно! Правила съм го два, три пъти!

27. Да избухнеш в смях в неподходящ момент - дааааа и после всички те гледат умно :D

28. Да участваш в побой - мммм.. няма да си кажа :p Нямаше сериозно наранени :)

29. Да спечелиш при конни надбягвания - не обичам хазарт. брои ли се спечелването на една раница от едни шоколади ;)

30. Да се оттървеш от работа без наистина да си болен - това съм го правила само в гимназията :D

31. Да поканиш непознат(а) на среща - Е, за мен не го направих, но го направих заради една приятелка, която беше прекалено срамежлива, за да го покани сама :)

32. Да участваш в битка със снежни топки - Голям екшън се разиграва!!! :))))

image

33. Да си снимаш задника на ксерокса в работата - хахахахах, до там мисля да не стигна :DDD

image

34. Да се изкрещиш силно колкото можеш - Най-силното ми крещене беше когато си нараних коляното. Така ме заболя, че просто реших да изпусна напрежението. Всъщност повече се ядосах на глупостта си, от колкото да ме боли :)

35. Да държиш агънце в прегръдките си - случвало ми се е. Много бяга обаче докато го хванеш :DDD

36. Да изживееш някоя своя тайна фантазия - случвало ми се е. Но има мегдан за още случки ;)

37. Да плуваш гол в полунощ - няколко нощни къпанета, както и един Джулай :DDDD

image

38. Да плуваш в ледено студена вода - само си потопих краката в една река... замръзнах!!!

39. Да проведеш истински разговор с просяк - случвало ми се е, но пък човека не беше точно такъв, а от уличните музиканти.

40. Да наблюдаваш слънчево затъмнение - много интересен феномен!

41. Да се возиш на високоскоростно влакче - иска ми се! :)

42. Да биеш дузпа - ахахах, това ако е истинска.. ами да. Като малка играех футбол :)

43. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни - хм, може и да съм успявала, но не съм броила точно от колко време е :)

44. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа - даааа, все още си спомням един купон и едни танци с едни шалове.. мани, мани... сигурно още се търкалят едни топчета по пода в стаята :DDDD

image

45. Да говориш цял ден с чужд акцент - на едно горско училище, като малка. Обикаляхме града с едни приятелки и карахме хората да се опитат да ни обяснят как се стига  до пощата ама на английски... горките. Едни ни обясниха почти точно. Само дето те пък говореха на немски :DDDDD

46. Да посетиш родното място на някои от дедите си - е, да. Ходила съм :)

47. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент - Имам много красиви спомени от моменти на върховно щастие. Малко са, да си призная, но пък качествени!

48. Да имаш два харддиска в компютъра си - даааа и в момента имам :DDDD

49. Да посетиш всички 23 кантона/провинции за други държави/ - ами само Видинско и югозападна България ми останаха.

50. Да си харесваш работата във всяко отношение - е, да винаги има моменти, в които ти е писнало да ходиш на работа. Нооо, да чукна на дърво, за сега ми нови удоволствие! :)

51. Да се погрижиш за някой, който е пиян - едно време - редовно. Тогава, и аз, се случваше да пия доста и имаше кой да се погрижи за мен. При всеки удобен момент връщах жеста, дори и да не познавам човека много.

image

52. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка - за мен парите не са чак толкова голям фактор. Да, случвало ми се е да искам да имам повече, но като цяло съм доволна. Стигат ми за да ми е добре и да се усмихвам :)

53. Да имаш откачени приятели - о, да, имам много откачени приятели :DDDDDD

54. Да танцуваш в чужбина с непознат - ахахха, да, случи ми се веднъж :DD

55. Да наблюдаваш китове, които са на свобода - ех, не за жалост...

56. Да откраднеш табела от улицата - хахаха, никой нищо да не казва, аз няма да си казвам и никой няма да разбере :DDDDDD

57. Да пропътуваш далечна държава на стоп и с раница на гърба - ей това скоро ще го направя. За сега само България кръстосвам на стоп. Най-дълъг маршрут: София - Буграс, най-къс : Бургас - Айтос... и на обратно ;)

58. Да участваш в демонстрация - да, много пъти.

59. Да опиташ freeclimbing - трябва да се постегна , за да го пробвам :)

60. Да излъжеш държавен служител в чужбина, само за да не се набиваш на очи - не знам точно какво значи това, но някой път ако не ми се занимава казвам, че нямам идея или не знам нищо и просто си тръгвам.

61. Да се разхождаш в полунощ на плажа - да, същите онези среднощни къпания, както и още няколко разходки :)

62. Да скачаш с парашут - не знам, рисковано е...

63. Да посетиш Ирландия - хм, ами не знам, може да го включа в списъка... за сега само Щатите, Франция и Италия...

64. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка - моите връзки са били винаги дълги... всъщност те са две... и едната продължава в момента :DDD

65. Да ядеш в ресторант на маса с непознати - редовно на разни купони с по няколко домакина :)

66. Да посетиш Япония - идейно, но за сега неизпълнено...

67. Да вдигнеш гирички, тежащи колкото теб самия - хихихи, това доста ще трябва да се потрудя :)

68. Да издоиш крава - пробвах с овца... гаднооооо...

69. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети - няколко опита имам за каталог и все или го губя или не е актуален... отказах се отдавна от подобни списъци...

70. Да се представиш като известна личност - ееееее, не... :)

71. Да пееш на караоке - дааа и на караоке и на сцена :)

72. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така - миналата или по-миналата събота :DDDD

image

73. Да позираш гол пред непознати - ходила съм на нудистки плаж.. това брои ли се ? ;)

74. Да се гмуркаш с кислородна бутилка - не :(

75. Да правиш секс на фона на Bolero от Ravel - Наистина интересна идея! На други класици съм пробвала, но това е интересно...

76. Да се целуваш в дъжда -  :)) да

image

77. Да си играеш в калта - хехехехе :) случвало се е  :)

78. Да си играеш в дъжда - :) дам

79. Да посетиш автокино - няма на близо, за жалост

80. Да направиш нещо без да съжаляваш, а всъщност да трябва да се разкаеш - случвало се е

81. Да посетиш великата китайска стена - в списъка със "скоро за посещение".

82. Да се покачиш на високо дърво - да! Някъде около 10ина метра и после нямаше
как... иначе бих продължила :)


83. Да използваш вместо Microsoft Windows нещо по-добро - хахах, пробвах Linux... мммм нееее

84. Да основеш собствена фирма - скоро, скоро :)

85. Да се влюбиш щастливо и споделено - за сега съм така :)))

86. Да посетиш известна историческа местност - оо, много са. Нека да започнем със 100 забележителности на България и още няколко пъти по толкова...

87. Да научиш някой борбен спорт - пробвах ама не ми харесват.

88. Да участваш в съдебен спор, активно или само като зрител - не, но и не бих искала...

89. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра - хохохохо, повече от две денонощия нонстоп ми е рекорда :)

image

90. Да се ожениш - всичко с времето си :)

91. Да играеш във филм - ех, на сцена не се ли брои :)

92. Да провалиш купон - ммм, не, не бих го направила :)

93. Да обичаш някого, въпреки че е забранено или неподходящо - случвало се е, но за много кратко :)

94. Да целуваш някого докато му се завие свят - да. рекорда ми е 15 минутна целувка - даже не усетихме колко бързо мина времето. Това беше малко след като моето момче ми каза за първи път, че ме обича :)))))))))

95. Да се разведеш - ооо, не. като се оженя няма да стигам до там - надявам се :)

96. Да правиш секс в офиса - хахахах, не в моя, но пак беше офис :DDDDD

97. Да не ядеш 5 дни - повече от два дена и не мога повече...

image

98. Да опечеш сладки по собствена рецепта - хахахха, то не беше рецепта, а и после не станаха сладките :DDDDDD

99. Да излезеш костюмиран от глава до пети на карнавал - хахахах, не

100. Да пътуваш с гондола през Венеция - "скоро да се направи!"

101. Да се татуираш - не искам! Няколко временни имах, но не и истински :)

102. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш - случвало ми се е.

103. Rafting - искам, искам!

104. Да се покажеш по телевизията като „експерт“ - хахах, кой ли би ме взел :)

105. Да получиш букет без причина - случвало ми се е, много е романтично по своему :)

106. Да мастурбираш на обществено място - хахахах, не си казвам ;)

107. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо - Има няколко такива случки :)

108. Да научиш десетопръстната система за писане - морзовата я знаех по едно време :)

109. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика - да, много е вдъхновяващо. Пяла съм и съм танцувала модерен балет.

110. Да посетиш Лас Вегас - искам, искам

111. Да запишеш собствена музика - едно време за един курс по английски пеех едни песни със собствен музикален аранжимент - две, три звънчета и няколко тигана :DDD сериозно :))))

112. Да търсиш планински кристали в Алпите - ех...

113. Да имаш One-Night-Stand - ммм не.. май

114. Да посетиш Тайланд - "скоро да посетя"

115. Да видиш как живеят бежанци - само на снимки

116. Да си купиш къща - оооох, искааааааам

117. Да удариш колата си докато маневрираш - нямам кола....

118. Да си погребал някой/двамата родители - :(

119. Да си обръснеш интимното окосмяване - хах, е, да :)

120. Да пътешестваш с кораб - само със самолет и лодка...

121. Да говориш повече от един език гладко - английски и български :р

122. При опит да защитиш някой друг, да те набият теб - ееее само са ме цапвали, ама нищо лошо :)

123. Да прекараш нощ в пустинята - хм.. интересно като идея...

124. Да караш кънки на лед на замразено езеро/река - ех, само на ледена пързалка. Мноооого е яко!

125. Да попълниш сам данъчната си декларация - хах, наложи ми се миналата година за пръв път!

126. Да отгледаш деца - още не е дошло времето за тях :)

127. Да си купиш след години любимата играчка и да си поиграеш с нея - няколко плюшени играчки ;)

128. Да пропътуваш цяло турне с любимия си изпълнител - ех, още нямам толкова пари, че да последвам Bon Jovi на няколк континента :)

image

129. Да определиш собствената си звездна констелация - ммм, не :)

130. Да направиш велосипедна обиколка в чужбина - още се боря с пределите на града :DDD

131. Да откриеш нещо интересно за собствените си предци - е, какво толкова интересно, не знам тук :)

132. Да напишеш писмо до правителството - хахахаха, дааа, това го направих преди седмица. Даже вчера ми отговориха :))))))

133. Да започнеш от нулата, някъде с любимия човек - ами горе долу това направих :) Смених града и приятелите и сега всичко е ок :))

134. Да дариш кръв - не, страх ме е, но ако се налага съм готова.

135. Да минеш пеша по Golden Gate Bridge в Сан Франциско - :))) еееех, искам :)

136. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат - е, да, ама от задната седалка :DDDDD

137. Да направиш аборт, респ. партньорката ти - да се надяваме, че няма да ми се налага

138. Да си направиш разкрасяваща операция - нееее

139. Да оживееш след тежка катастрофа - ооо, да чукна на дърво, всичко е наред!

140. Да напишеш статия за важен вестник - в гимназията си правих с приятелки собствен вестник :)

141. Да отслабнеш една трета от теглото си - хахахах, аз го качих, сега се опитвам да го премахна :DDDDD

142. Да гушнеш някой, за да го успокоиш - да, винаги!

image

143. Да караш самолет - хехе, няма да стане скоро :)

144. Да погалиш Stachelrochen - ооо, надявам се да имам тази възможност :)

145. Да разбиеш сърцето на някой - ох :( да, за жалост даже на повече от един.

146. Да помогнеш на животно да роди - не

147. Да си изгубиш работата - тихо, тихо, за сега ми е добре така :)

148. Да спечелиш пари в предаване по телевизията - по радиото спечелих една палма :)

149. Да си счупиш кост - о, да, няколко :)

150. Да скочиш от 10 метра в басейна - само от водното колело в морето :DDDD

151. Да отидеш на фотосафари в Африка - искааааам!!!

152. Да караш мотор - хахаха, тихо, тихо, пробвах :) Много е яко!!!!!

153. Да караш с повече от 200 км в час с каквото и да било превозно средство - е не, няма как за сега :)

image

154. Да си направиш пърсинг където и да е, стига да е от раменете надолу - хихихи, не :)

155. Да стреляш с оръжие - да, на едно стрелбище, с пистолет.. някакъв :DDD

156. Да ядеш набрани от теб гъби - да :) Най-често коралки и рижики :)

157. Да яздиш кон - два пъти ходих до конната база и двата пъти беше затворена... само се снимах до едно конче :DDD

158. Да поставиш страницата си в интернет - хехе, да , имам няколко :)

159. Да правиш секс във влак в движение - пробвах веднъж, тръпка е :D

160. Да си бил на място в борсата за акции - не, няма да ми е интересно там.

161. Да построиш иглу/снежна къщурка и да преспиш в него - не, само палатка :)

162. Да спиш през целия полет: старт, пътуване и кацане - да, полета до Италия беше тотално проспан :)

163. Да спиш повече от 30 часа в рамките на два дни - максимума ми е 18 часа... но това беше след буйна купонджийска седмица :D

164. Да напишеш стихотворение за любимия човек - много често :) Обичам да пиша :)

image

165. Да пропътуваш всички 7 континента - изплъзват ми се останалите 5 :p

166. Да пътуваш повече от 2 дни с кану - искам, искам!

167. Да произведеш сам хартия - ммм, не

168. Да си изживял истинската романтика на лагерния огън - :) дааа :))

169. Да дариш сперма или яйцеклетка - не, но пък идейно

170. Да си научил някой от класическите танци - валс. Опитаха се още някой да ме научат, но съм забравила всичко :)

171. Да видиш собствената си снимка във вестника - да, случи ми се, имам си я ламинирана :) Тогава спечелих първо място за кратък разказ на английски език :)))))

172. Да си имал поне две щастливи връзки в живота - ами и двете бяха щастливи :) просто едната се изчерпа :)

173. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно - да, случва ми се да съм толкова убедителна :D

174. Да изхвърлиш някого заради държанието му - случвало ми се е да извеждам натрапници от купон :)

175. Да тръгнеш отново на училище - хахаха, както е тръгнало ще стане :)

176. Да летиш с парапланер - искам, искам

177. Да наблюдаваш течности от собственото си тяло под микроскоп - едно време по биология гледахме кръв...

178. Да погалиш хлебарка - по-скоро тя ме галеше... и хапеше... брррррррр....

179. Да опържиш зелени домати и да ги изядеш - да :)

180. Да прочетеш Омировата Илиада - ох, наложи се :) и я прочетох :)

image

181. Да прочетеш книга на известен автор, която не си прочел когато е трябвало в училище - хаха, случва ми се от време на време :)))

182. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша - хахахах, тихо, тихо, да не ме намерят :DDD

183. Да присъстваш на златотърсачески процес - търсене на паднала обица брои ли се ?

184. Да се научиш на някакво изкуство с цел автодидактика - компютърен език ?

185. Да убиеш собственоръчно животно, да го сготвиш и да го изядеш - за втори път ми се удава възможност при готвенето на шарана, но просто не мога... ще го изчистя и ще го сготвя , но не мога да го убия...

186. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години - аз не, но на мен са ми го правили. Но просто след толкова години.. не е същото вече, а и може би вече не ти пука.

187. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина - даа :)))

188. Да правиш секс с някого, който е наполовина или двойно по-възрастен - не, а и не искам :)

189. Да те изберат на обществена длъжност - хм... не :)

190. Да създадеш собствен компютърен език - ех, де да можех :)

191. Да осъзнаеш, че живееш собствената си мечта - често ми казват, че съм в свой розов свят и трябва да порасна :)

192. Да оставиш някого, когото обичаш на чужди грижи - мммм... една калдаринка, но тя избяга...

193. Да сглобиш сам компютър - о, да :) не е кой знае какво предизвикателство

194. Да продадеш собствено произведение на изкуството - не съм продавала нищо, но пък съм споделяла :)

195. Да имаш щанд на някой уличен фест - хехе, имах :))))

196. Да си боядисаш косата-/ей така, за спорта/ - никога до сега :) само с разни спрейчета, които се отмиват веднага :)))

image

197. Да бъдеш DJ - горе долу, да :) Оператор на Winamp-a :DDDDD

198. Да разбереш, че някой те е зарязал в интернет - не, това е глупаво и ако някой го прави е много ограничена личност.

199. Да претърпиш анафилактичен шок и да оживееш - оооооооо, не!

200. Да те арестуват - слава Богу, не :)



А вие какво бихте отговорили ?



източник и всички сники са от нета :)




Тагове:   неща,   направиш,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. diso - :))
10.12.2009 16:15
И всичко това - само за един живот!?
цитирай
2. sisithebest - е,
10.12.2009 16:17
че за какво друго ни е ;)
цитирай
3. sisithebest - ооооооооо
10.12.2009 17:00
Е, не е честно!!!
Хм, ще се намери начин ;)
цитирай
4. анонимен - Почвам да отмятам
10.12.2009 17:05
Почвам да отмятам
цитирай
5. анонимен - . Да почерпиш цялото заведение - на ...
10.12.2009 17:19
. Да почерпиш цялото заведение - на половина... :)

2. Да плуваш с делфини в открито море , кога ли ............
3. Да изкачиш връх –към Белмекен , броили се
4. Да караш Ферари пробно – охххххххххххх, кога ли
5. Да си посетил голямата пирамида в Гиза от вътре – някой ден
6. Да си държал тарантула в ръката си – мразя паяци – твърдо неееееееее
7. Да си бил с някой на свещи в банята – стая, брои ли се
я8. Да кажеш „Обичам те“ и наистина да го мислиш – Винаги
9. Да прегърнеш дърво - , всеки път , когато съм в гората
10. Да направиш стриптиз (до край) – мммммммммммм , незнам
11. Бънджискок - - много е яко, искам пак
12. Да посетиш Париж – Някой ден!
13. Да изживееш буря в открито море – лодка близо до брега , броили се...
14. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева - - няколко пъти
15. Да видиш северното сияние – много е красиво, няма как да се опише
16. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион – Барса – Левски на Ноу Камп , никога няма да го забравя
17. Да се качиш на кулата в Пиза – записвам си
18. Да посадиш собствени зеленчуци и да ги хапнеш – ягоди, добре станаха
19. Да докоснеш айсберг – бучка лед в Северният ледовит океан дали става
20. Да спиш под открито небе - страхотно е. – голямо изживяване е
21. Да смениш бебешки пелени – няколко пъти 
22. Да се возиш на балон - трябва да се пробва!
23. Да наблюдаваш метеоритен дъжд - да, много е красиво!
24. Да се напиеш с шампанско - -не пия, още повече пък това газирано вино
25. Да дариш с добра цел повече, отколкото можеш да си позволиш – правила съм го и пак ще го направя
6. Да наблюдаваш нощното небе през телескоп – ще го направя
27. Да избухнеш в смях в неподходящ момент - даааааааааа
28. Да участваш в побой – счупен ми е носа от това, повече не смятам да го правя
29. Да спечелиш при конни надбягвания – на бинго и ТОТО брои ли се
30. Да се оттървеш от работа без наистина да си болен – няколко пъти
31. Да поканиш непознат(а) на среща – познат от нета, брои ли се
32. Да участваш в битка със снежни топки - Голям екшън се разиграва!!! :))))
33. Да си снимаш задника на ксерокса в работата – абе много ни е на високо ксерокса
34. Да се изкрещиш силно колкото можеш – винаги крещя силно:)
35. Да държиш агънце в прегръдките си – случвало ми си е
36. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – опааааааа няколко пъти
37. Да плуваш гол в полунощ – страхотно ееееееееее
38. Да плуваш в ледено студена вода – а нееее, мразя студената вода
39. Да проведеш истински разговор с просяк – ще пробвам
40. Да наблюдаваш слънчево затъмнение - много интересен феномен!
41. Да се возиш на високоскоростно влакче – страхотно преживяване, ама после повръщах
42. Да биеш дузпа – с топка или на някой ?
43. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – не обичам да се размотавам
44. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – винаги танцувам като откачалка
45. Да говориш цял ден с чужд акцент – трябва да се пробва
46. Да посетиш родното място на някои от дедите си – ами не всички сме бургазлии
47. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент била съм
48. Да имаш два харддиска в компютъра си – е следващият мисля да е с два
49. Да посетиш всички 23 кантона/провинции за други държави/ - половин България брои ли се
50. Да си харесваш работата във всяко отношение – работа – няма как да я харесваш
51. Да се погрижиш за някой, който е пиян – редовно
52. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка –
трябва да се постигне
53. Да имаш откачени приятели – имах, сега вече сме улегнали
54. Да танцуваш в чужбина с непознат – не съм
55. Да наблюдаваш китове, които са на свобода - ех, не за жалост...
56. Да откраднеш табела от улицата – ха хаха
57. Да пропътуваш далечна държава на стоп и с раница на гърба - ей това скоро ще го направя. .
58. Да участваш в демонстрация – добре ще участвам
59. Да опиташ freeclimbing - ??????????????
60. Да излъжеш държавен служител в чужбина, само за да не се набиваш на очи - не знам точно какво значи това, но някой път ако не ми се занимава казвам, че нямам идея или не знам нищо и просто си тръгвам.
61. Да се разхождаш в полунощ на плажа – цяло лято
62. Да скачаш с парашут – страхотно е
63. Да посетиш Ирландия – някой ден
64. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – може би
65. Да ядеш в ресторант на маса с непознати – срам ме е
66. Да посетиш Япония - идейно, но за сега неизпълнено...
67. Да вдигнеш гирички, тежащи колкото теб самия – ха аз 3кг не мога да вдигна
68. Да издоиш крава – а неееееееееее...
69. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети – пробвала съм ама не ставааааа
70. Да се представиш като известна личност - ееееее, не... :)
71. Да пееш на караоке – а да бе – да избягат клиентите
72. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така - честоооо
73. Да позираш гол пред непознати - ходила съм на нудистки плаж.. това брои ли се ? ;)
74. Да се гмуркаш с кислородна бутилка – ухааааааааааааа, искамммммммммм
75. Да правиш секс на фона на Bolero от Ravel – интересно, трябва да се пробва
76. Да се целуваш в дъжда - :)) да
77. Да си играеш в калта – лугата брои ли се
78. Да си играеш в дъжда - :) дам
79. Да посетиш автокино - няма на близо, за жалост
80. Да направиш нещо без да съжаляваш, а всъщност да трябва да се разкаеш - случвало се е
81. Да посетиш великата китайска стена - в списъка със "скоро за посещение".
82. Да се покачиш на високо дърво - да!
83. Да използваш вместо Microsoft Windows нещо по-добро – кое е по доброо ???????
84. Да основеш собствена фирма - скоро, скоро :)
85. Да се влюбиш щастливо и споделено – ооооооооо ДАаааааааааа
86. Да посетиш известна историческа местност - оо, много са.
87. Да научиш някой борбен спорт – като малка тренирах джудо, нищо че съм 50 кила .
88. Да участваш в съдебен спор, активно или само като зрител - не, но и не бих искала...
89. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра – не обичам да играя игри особено на компа
90. Да се ожениш – чак се и разведох
91. Да играеш във филм – би било добре да стана ИзвИестнаа
92. Да провалиш купон - ммм, не, не бих го направила :)
93. Да обичаш някого, въпреки че е забранено или неподходящо – случвало ми се е
94. Да целуваш някого докато му се завие свят – ооооооооооо трябва да се пробва
95. Да се разведеш – направила съм го
96. Да правиш секс в офиса – охаааааааааа правила съм го
97. Да не ядеш 5 дни – а не – не издържам на глад
8. Да опечеш сладки по собствена рецепта – ужас мразя да готвя
99. Да излезеш костюмиран от глава до пети на карнавал - хахахах, не
100. Да пътуваш с гондола през Венеция - "скоро да се направи!"
101. Да се татуираш – имам една
102. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш – ъъъъъъъъъъъъъ не вярвам
103. Rafting - искам, искам!
104. Да се покажеш по телевизията като „експерт“ - хахах, кой ли би ме взел :)
105. Да получиш букет без причина – кой ли ще се сети
106. Да мастурбираш на обществено място - хахахах, не си казвам ;)
107. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо – не пия
108. Да научиш десетопръстната система за писане – само на такава пиша
109. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика – в училище ми се е случвало
110. Да посетиш Лас Вегас - искам, искам
111. Да запишеш собствена музика – музикален инвалид съм
112. Да търсиш планински кристали в Алпите - ех...
113. Да имаш One-Night-Stand - не..
114. Да посетиш Тайланд - "скоро да посетя"
115. Да видиш как живеят бежанци - скоро да посетя
116. Да си купиш къща - оооох, искааааааам
117. Да удариш колата си докато маневрираш – калник, веждииии малеееее....
118. Да си погребал някой/двамата родители - :(
119. Да си обръснеш интимното окосмяване - хах, е, да :)
120. Да пътешестваш с кораб – с лодка самолет влак кола
121. Да говориш повече от един език гладко – уча се уча се
122. При опит да защитиш някой друг, да те набият теб – изядох един шамар
123. Да прекараш нощ в пустинята - хм.. интересно като идея...
24. Да караш кънки на лед на замразено езеро/река - ех, само на ледена пързалка. Мноооого е яко!
125. Да попълниш сам данъчната си декларация -не ми се е налагало още
126. Да отгледаш деца – гледала съм , но не мои
127. Да си купиш след години любимата играчка и да си поиграеш с нея - няколко плюшени играчки ;)
28. Да пропътуваш цяло турне с любимия си изпълнител - ех, още нямам толкова пари,:)



129. Да определиш собствената си звездна констелация - даааааааа
30. Да направиш велосипедна обиколка в чужбина - още се боря с пределите на града :DDD
131. Да откриеш нещо интересно за собствените си предци - е, какво толкова интересно, не знам тук :)
132. Да напишеш писмо до правителството – ще пробвам
133. Да започнеш от нулата, някъде с любимия човек – добре
134. Да дариш кръв – няколко пъти
135. Да минеш пеша по Golden Gate Bridge в Сан Франциско - :))) еееех, искам
136. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат – и кво кат гледат, да пеят и те
137. Да направиш аборт, респ. партньорката ти - да се надяваме, че няма да ми се налага
138. Да си направиш разкрасяваща операция – някой ден
139. Да оживееш след тежка катастрофа – дано да не катастрофирам
140. Да напишеш статия за важен вестник – зле съм с писането
141. Да отслабнеш една трета от теглото си – от 50 кг??????????
142. Да гушнеш някой, за да го успокоиш - да, винаги!
143. Да караш самолет - хехе, няма да стане скоро :)
144. Да погалиш Stachelrochen - ооо, надявам се да имам тази възможност :)
1455. Да разбиеш сърцето на някой - ох :( да, за жалост даже на повече от един.
146. Да помогнеш на животно да роди - не
147. Да си изгубиш работата – случвало се е
148. Да спечелиш пари в предаване по телевизията – добре би било
149. Да си счупиш кост - о, да, няколко :)
150. Да скочиш от 10 метра в басейна - само от водното колело в морето :D
151. Да отидеш на фотосафари в Африка - искааааам!!!
152. Да караш мотор – чак и паднах
153. Да караш с повече от 200 км в час с каквото и да било превозно средство – само съм се возила
154. Да си направиш пърсинг където и да е, стига да е от раменете надолу - хихихи, не :)
155. Да стреляш с оръжие- с Калашник и Макаров :DDD
156. Да ядеш набрани от теб гъби - никога :)
157. Да яздиш кон – нвяколко пъти
158. Да поставиш страницата си в интернет - хехе, да , имам няколко :)

159. Да правиш секс във влак в движение - пробвах веднъж, тръпка е :D
160. Да си бил на място в борсата за акции - не, няма да ми е интересно там.
161. Да построиш иглу/снежна къщурка и да преспиш в него - не, само палатка :)
162. Да спиш през целия полет: старт, пътуване и кацане – няма спомен
163. Да спиш повече от 30 часа в рамките на два дни – не мога
164. Да напишеш стихотворение за любимия човек - много често
165. Да пропътуваш всички 7 континента - изплъзват ми се останалите 5 :p
166. Да пътуваш повече от 2 дни с кану - искам, искам!
167. Да произведеш сам хартия - ммм, не
168. Да си изживял истинската романтика на лагерния огън - :) дааа :))
169. Да дариш сперма или яйцеклетка - не, но пък идейно
170. Да си научил някой от класическите танци - валс.
171. Да видиш собствената си снимка във вестника – май като пионерче
172. Да си имал поне две щастливи връзки в живота – засега е една
173. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно – изключително убедителна съм
174. Да изхвърлиш някого заради държанието му – случвало ми си е
175. Да тръгнеш отново на училище – с удоволствие
176. Да летиш с парапланер - искам, искам
177. Да наблюдаваш течности от собственото си тяло под микроскоп – бърррррррррррр неееееееееее
178. Да погалиш хлебарка - ужаассссссссссссс....
179. Да опържиш зелени домати и да ги изядеш – мразя зелени домати
180. Да прочетеш Омировата Илиада - ох, наложи се :) и я прочетох :)
181. Да прочетеш книга на известен автор, която не си прочел когато е трябвало в училище - хаха, случва ми се от време на време :)))
182. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша – чаша
183. Да присъстваш на златотърсачески процес - ухаааааааааааа
184. Да се научиш на някакво изкуство с цел автодидактика – може би
185. Да убиеш собственоръчно животно, да го сготвиш и да го изядеш – никога
186. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години – добре
187. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина - даа :)))
188. Да правиш секс с някого, който е наполовина или двойно по-възрастен – неееееееееееееееееее никогааааааааа
189. Да те изберат на обществена длъжност - хм... не :)
190. Да създадеш собствен компютърен език - ех, де да можех :)
191. Да осъзнаеш, че живееш собствената си мечта – така и си живея
192. Да оставиш някого, когото обичаш на чужди грижи – котката на съседите
193. Да сглобиш сам компютър – не мога
194. Да продадеш собствено произведение на изкуството –кога ли
195. Да имаш щанд на някой уличен фест - -непостижимо
196. Да си боядисаш косата-/ей така, за спорта/ - руса, червена, рижа – винаги за спорта
197. Да бъдеш DJ - непостижимо
98. Да разбереш, че някой те е зарязал в интернет - не, това е глупаво и ако някой го прави е много ограничена личност.
199. Да претърпиш анафилактичен шок и да оживееш - оооооооо, не!
200. Да те арестуват - слава Богу, не :)





цитирай
6. sisithebest - ох,
11.12.2009 09:26
как ти завиждам за северното сияние... а каква ти е татуировката ?
цитирай
7. djgator - sisithebest
11.12.2009 10:03
Страхотен постинг сиси!! Повечето от нещата вече съм ги осъществил, но да ти кажа, някои са толкова вълнуващи, че на човек му се приисква да ги изпита пак! :) Примерно екскурзията до Париж - никога няма да я забравя,но от тогава ме влече постоянно натам :) А да си D.J. над тълпа танцуващи и крещящи в екстаз хора .. това трудно мога да ти го опиша.. голям адреналин е!
цитирай
8. sisithebest - Хехе
11.12.2009 11:00
И аз много харесах Париж... и Рим :) И двата града са страхотни и при възможност бих ги посетила отново!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1754983
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930