Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 12:03 - Аз на тебе, ама и ти на мен!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 1799 Коментари: 7 Гласове:
9



Мразя едно нещо, което много често се среща в приятелствата... явно.

Това е момента, в който загубваш малко връзка с приятел и междувременно се затрупваш с неща, за вършене. Точно тогава се сещаш, че не си го чувал от много време. Започваш да се питаш, ама той да не е забравил за мен??? Звъниш му и му казваш: "Ей, какво правиш, не съм те чувал от пантивека, да не си ме забравил?" и чуваш един отвратителен отговор: "Аз не съм се обаждал, ами ти сети ли се да ми звъннеш?"

оооооооооооооооооооофффф

Много го мразя това. Детска работа. Еми нали сега съм се сетила. Сега имам възможност. Ти като толкова много си се затъжил, че чак си ми се и разсърдил, защо чакаш само аз да звъня. Нима ти не можеш и ти да дигнеш онова гадно нещо, наречено телефон и да ми звъннеш. Може пък да имам причина, може така да ми се е наложило. По дяволите. Ти си ми уж приятел. Защо първата мисъл ти е, че не искам да те чуя???

Глупости на килограм!

Обяснете ми, моля ви се, това явление. Аз ако имам желание да се чуя с някой му звъня, а не седя да му се ядосвам защо, аджеба, не ми звъни пък той!

Глупости, глупости, глупости!!!!



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. wonder - По моему, в Приятелството,...
27.11.2009 12:07
... което е вид Любов, също трябва да има Взаимност!
Огънят за двама никога няма да оцелее ако не се поддържа почти равностойно и от двамата. :)))
цитирай
2. miaa - Поне за мен е така,
27.11.2009 12:18
имам моменти, когато човек иска да остане насаме със себе си..това са определени периоди на равносметка и себеопознаване. Това не значи, че не обичаш приятелите си и си ги забравил.Има хора, които се чуват всеки ден, а не са истински приятели.
Приятелството е равнопоставеност, доверие и обич.Хубав ден,Sisithebest!
цитирай
3. sisithebest - да, съгласна съм
27.11.2009 12:29
wonder написа:
Огънят за двама никога няма да оцелее ако не се поддържа почти равностойно и от двамата. :)))

Но пък може просто да си нямал възможност, време. Нямам желанието да вдигна телефона, за да си кажа на пресекулки две - три глупави реплики, само за да отбия номера със званенето... Имам приятели, с които не се чувам месеци и като се видим всичко си е все едно сме се видяли вчера за последно. Няма го онова пришпорване - ама да ми се обадиш, че ако забравиш ще ти се разсърдя! ..... просто недоумявам това...
цитирай
4. sisithebest - да, да
27.11.2009 12:30
miaa написа:

Приятелството е равнопоставеност, доверие и обич.

за мен те са приятели, всичките си приятели обичам почти еднакво. На всеки бих звъннала ако имам време. Но приятели от много години да ми се обиждат, за това, че не съм звъннала скоро... това са глупости според мен. Аз все още си ги обичам със същата сила и са ми същите приятели. Защо и те не могат да са такива? :(
цитирай
5. wonder - Така е...
27.11.2009 13:49
Понякога сме разделени от битийността или местонахождението с приятелите си, но ей там горе сме пак заедно и дори мисълта може да е приятелска енергия с прекрасно излъчване, която другият да знае, че му изпращаш. :)))
Приятелството всъщност е най-дълготрайната любов. Аз имам няколко приятели от ранно и късно детство, с които и сега сме неразделни, а това е Дар! И трябва да го пазиш и поливаш с обич и съприкосновение, като цвете.
цитирай
6. sisithebest - ^^
27.11.2009 14:19
така е :)
цитирай
7. mamas - За истинското приятелство
27.11.2009 15:05
времето и разстоянието нямат никакво значение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753717
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930