Постинг
24.11.2009 10:01 -
"Подарявам момиченце"
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 26393 Коментари: 92 Гласове:
Последна промяна: 24.11.2009 11:02
Прочетен: 26393 Коментари: 92 Гласове:
20
Последна промяна: 24.11.2009 11:02
"Тя е умна, сладка с установени хигиенни навици. "
?!?!
?!?!
На това попаднах днес в нета.
Ето линка:
http://a631685.obiavi.portal.bg/Molia_Pomognete.html
(клик за увеличение)
Искаше ми се да коментирам в този сайт, но се отказах. Просто нямам думи да изразя възмущението си от подобни глупости. Дори и да е шега... ама може ли да ви хрумне подобна простотия!!!
Аз не мога да си го събера в акъла...
Ако пък е сериозна обява... просто не знам... тези хора не са за съд ами не знам за какво.
Не мога да изразя огромното си възмущение от тази "обява"!!
?!?!
?!?!
На това попаднах днес в нета.
Ето линка:
http://a631685.obiavi.portal.bg/Molia_Pomognete.html
(клик за увеличение)
Искаше ми се да коментирам в този сайт, но се отказах. Просто нямам думи да изразя възмущението си от подобни глупости. Дори и да е шега... ама може ли да ви хрумне подобна простотия!!!
Аз не мога да си го събера в акъла...
Ако пък е сериозна обява... просто не знам... тези хора не са за съд ами не знам за какво.
Не мога да изразя огромното си възмущение от тази "обява"!!
...не!!не е за вярване!!...не мога да го проумея....вероятно е някоя груба шега!!!!Това не са думи на нормален човек!!!!!
цитирайтази обява просто ме остави безмълвна......
цитирайКошмар!
Там е работата.....че не смятам,че е шега...
цитирайТам е работата.....че не смятам,че е шега...
Боже...
NO COMMENT!!!
цитирайNO COMMENT!!!
И аз тка реагирах в началото. И като гледам и другите не разбират какво става... но има един човек, който (в коментарите от сайта) приема на сериозно обявата и търси контакт с лицето... ?!?!?!?!?!?
цитирайох...
цитирайПрав си.Напълно е възможно да си направят малко рейтинг от цялото това безумие! И после в чуждите телевизии ще го интерпретират още по-ужасно и ще стане "прекрасно".... отвращават ме!
цитирайи аз просто не знам как да го коментирам това... връх на човешката деградация!
цитирайУжас... все едно е обява за домашен любимец!
Лошото е, че не ми звучи като шега...
пък и хората, който са коментирали отдолу май проявяват интерес...
Повече от отвратително, ако е шега е тъпа и гнусна шега...
...
цитирайЛошото е, че не ми звучи като шега...
пък и хората, който са коментирали отдолу май проявяват интерес...
Повече от отвратително, ако е шега е тъпа и гнусна шега...
...
Има всякакви откачалки. Просто сега можем да ги видим по-явно... :(
цитирайоткачалки....може би!
Ами,ако....не е откачалка....а някой отчаян човек?!
Само хипотетично....
цитирайАми,ако....не е откачалка....а някой отчаян човек?!
Само хипотетично....
възможно е и това. и наистина да няма възможност, но... съжалявам ама не това е начина!!! Има хиляди други начини, по които може да постъпи! Едно дете не е домашен любимец, както каза и theladybird! Не може просто ей така да пуснеш обява, че го подаряваш! Има градини, домове... има хиляди семейства, които имат желанието да приемат такова дете и да се грижат за него, но не и просто ей така да го захвърлиш на непознати по интернет!!!
цитирайНямах предвид само"да няма възможност"...
има много и много по-страшни неща,които да отчаят една майка....за жалост...
Не съм в ролята на защитник-нищо подобно,само разсъждавам
цитирайима много и много по-страшни неща,които да отчаят една майка....за жалост...
Не съм в ролята на защитник-нищо подобно,само разсъждавам
и все пак, колкото и да си отчаян няма направо така да постъпиш...
цитирайЩе приема ,че си права...
Макар,че има много да се спори по въпроса...дали детски дом,или избрани лично от теб хора,е по-добрият вариянт за поверяване на дете,някому.
Както казах-няма да споря!
Така или иначе,обявата е ужасна.
Колкото повече мисля,приемам,че е шега-едно към едно съответства на обявите за кучета...само породата не е опомената...
цитирайМакар,че има много да се спори по въпроса...дали детски дом,или избрани лично от теб хора,е по-добрият вариянт за поверяване на дете,някому.
Както казах-няма да споря!
Така или иначе,обявата е ужасна.
Колкото повече мисля,приемам,че е шега-едно към едно съответства на обявите за кучета...само породата не е опомената...
то и това трябваше да е казано... но наистина се надявам да е просто една безвкусна шега!
цитирайне се отваря! Но съдържанието е ....покъртително, меко казано!
цитираймного набързо постнах всичко и не го бях проверила... ето оправих и линка
цитирайКакво сърце има тази майка да подарява детето си?
Ужас!
цитирайУжас!
ужасно е, но... явно се случва...
цитирай
21.
анонимен -
Какво значение има?
24.11.2009 12:42
24.11.2009 12:42
По-добре ли е да го остави на пътя, да отиде в дом за сираци, или при някой, когото въобще няма да познава и да може да прецени! Ако говорим за майка, изпаднала в крайна нужда!
Какъв вариант виждате вие - жена на пътя, без работа, без близки, на които да разчита, без пукнат лев в джоба - какво ще и предложите да направи?
Отговор - не е това начина, не се приема! Кажете начин !
Макар, че ще се окаже поредната шашкъния, за жалост!:)
цитирайКакъв вариант виждате вие - жена на пътя, без работа, без близки, на които да разчита, без пукнат лев в джоба - какво ще и предложите да направи?
Отговор - не е това начина, не се приема! Кажете начин !
Макар, че ще се окаже поредната шашкъния, за жалост!:)
много ми се ще да не ми се налага да мисля варианти какво може да се направи в такъв момент... но варианта с оставяне в дом не мисля, че е толкова лош... зависи от дома, в който отиде. Аз бих посъветвала това, друго не знам какво може да се направи. Ако трябва веднага и на момента да се реши наистина не знам какво друго...
цитирай
23.
анонимен -
Хъм - колко пъти си била в дом за сираци?
24.11.2009 13:06
24.11.2009 13:06
Не ти говоря за центрове за изоставени деца - в нашеят град има такъв, лъскав един! В него няма деца - има пързалки, люлки и т.н но няма деца. Той е за показване! От там веднага ги препращат в други домове. Не знам - да пази господ! Но до там стегне ли се...
цитирайдо гимназията, в която учих, има дом за деца лишени от родителски грижи... влизала съм вътре, не е много лошо, но е тъжна гледка, признавам си.
Но наистина, да не се стига до там...
цитирайНо наистина, да не се стига до там...
tit написа:
По-добре ли е да го остави на пътя, да отиде в дом за сираци, или при някой, когото въобще няма да познава и да може да прецени! Ако говорим за майка, изпаднала в крайна нужда!
Какъв вариант виждате вие - жена на пътя, без работа, без близки, на които да разчита, без пукнат лев в джоба - какво ще и предложите да направи?
Отговор - не е това начина, не се приема! Кажете начин !
Макар, че ще се окаже поредната шашкъния, за жалост!:)
Какъв вариант виждате вие - жена на пътя, без работа, без близки, на които да разчита, без пукнат лев в джоба - какво ще и предложите да направи?
Отговор - не е това начина, не се приема! Кажете начин !
Макар, че ще се окаже поредната шашкъния, за жалост!:)
Първо: детето НЕ Е домашен любимец. Дори и да е в такава безизходица, може да потърси сред близки, познати, съседи...Нкяой, който да поеме грижата за детето, докато, да речем - се оправи и настани там, където отива. Но с обява..., редом с "продавам АУДИ 1981 г.", например или "куче, порода..., с хигиенни навици", извинявай, но не може да бъде НИКАКЪВ НАЧИН.
Второ: не виждам безизходицата, при условие, че "заминава за чужбина". Да, може би временно, но да се откажеш от детето си, чрез обява, защото отиваш да работиш в чужбина...е АБСУРД.
Трето: няма как да си в такава безизходица, щом отиваш да работиш в чужбина. Значи си здрав, прав и работоспособен. И ако някой ми каже, че не можеш да си намериш каквато и да е работа в България, ако не те мързи...няма да се съглася.
Четвърто и отново се почетвъртвам: Отношението към собственото ти дете няма нищо общо с парите, работата и пр. Има общо само и единствено със СЪРЦЕТО. С майчиното сърце...А за такова нещо, единственото обяснение е, че това е човек с психически проблеми. Друго обяснение за подобно действие няма. Независимо дали е проява на странно чувство за хумор (гавра, го наричам аз) или е истина.
съгласна с теб!
и напълно подкрепям:
"Отношението към собственото ти дете няма нищо общо с парите, работата и пр. Има общо само и единствено със СЪРЦЕТО. С майчиното сърце..."
цитирайи напълно подкрепям:
"Отношението към собственото ти дете няма нищо общо с парите, работата и пр. Има общо само и единствено със СЪРЦЕТО. С майчиното сърце..."
всъщност авторът не казва, че е майка на момиченцето. също така не казва, че ще "работи" в чужбина. казва само, че заминава за чужбина.
освен това, емоциите настрана - то документално няма как да се оформи това, нали разбирате.
ама тази обява сигурно не е сериозна. някаква много грозна шега. кой-знае откъде сега чете и се хили.
цитирайосвен това, емоциите настрана - то документално няма как да се оформи това, нали разбирате.
ама тази обява сигурно не е сериозна. някаква много грозна шега. кой-знае откъде сега чете и се хили.
ще да е много болен мозък, който е решил така да се подиграва!!!
цитирай
29.
анонимен -
Подкрепям forestlove.
24.11.2009 14:02
24.11.2009 14:02
Освен това:
нямя под път и над път работа, с дохода от която да се отгледа дете - престанете с тези общи приказки!
ситурно не ви се вярва, но с 250 лева на човек не може да се живее - ако някой ви заяви, че с толкова пари си отглежда детето и си плаща разходите, ще съм любопитна да видя как аджеба го прави!
при безизходица - да си оставя детето на държавата - аха, със сигурност трябва да съм луда!
в реалността ще започнат да стават все повече хората, попаднали в ситуацията, с която най вероятно се гаври анонимния обявител!
И всичко, което ви притеснява е "Подарявам дете"?
Ако беше писал "търся настойник" или "осиновител" - какво се променя?
цитирайнямя под път и над път работа, с дохода от която да се отгледа дете - престанете с тези общи приказки!
ситурно не ви се вярва, но с 250 лева на човек не може да се живее - ако някой ви заяви, че с толкова пари си отглежда детето и си плаща разходите, ще съм любопитна да видя как аджеба го прави!
при безизходица - да си оставя детето на държавата - аха, със сигурност трябва да съм луда!
в реалността ще започнат да стават все повече хората, попаднали в ситуацията, с която най вероятно се гаври анонимния обявител!
И всичко, което ви притеснява е "Подарявам дете"?
Ако беше писал "търся настойник" или "осиновител" - какво се променя?
Aбсолютно съм съгласна с tit,по всичките и коментари!
Първо - вероятно обявата е шега-целият и стил насочва,на такива подозрения.
НО!Не я намирам съвсем безполезна-доста мисли провокира,а мисленето не вреди!
И защо теорията е,че евентуално оставят детето,заради липса на средства!
АКО,обявата е действителна,никой не знае каква човешка история стои зад нея...жената може да е изнудвана,малтретирана...живота И и живота на детето може да са в опасност!!!Ние не знаем това!
Да-"подарявам дете" е кощунствено,но има хора в тежко положение,каквото ние не можем и да си представим-не е редно да ги съдим.
цитирайПърво - вероятно обявата е шега-целият и стил насочва,на такива подозрения.
НО!Не я намирам съвсем безполезна-доста мисли провокира,а мисленето не вреди!
И защо теорията е,че евентуално оставят детето,заради липса на средства!
АКО,обявата е действителна,никой не знае каква човешка история стои зад нея...жената може да е изнудвана,малтретирана...живота И и живота на детето може да са в опасност!!!Ние не знаем това!
Да-"подарявам дете" е кощунствено,но има хора в тежко положение,каквото ние не можем и да си представим-не е редно да ги съдим.
ще изляза от общия хор...
не приемайте за чиста монета каквото и да било писание в нета.
тази обява и този сайт е един експеримент-шега. не се връзвайте.ако е сериозно -чичковците с рентгеновите оченца от ДАНС, МАНС и прочие- досега да са вдигнали аларма.
цитирайне приемайте за чиста монета каквото и да било писание в нета.
тази обява и този сайт е един експеримент-шега. не се връзвайте.ако е сериозно -чичковците с рентгеновите оченца от ДАНС, МАНС и прочие- досега да са вдигнали аларма.
И аз си го мислех това. Ако е истина трябваше да реагира полицията и най-вероятно щеше да се чуе или поне да бъде махната...
цитирайДа...манията за конспирация в нета...доста хора ги тресе
Там е работата,че не е важно дали точно тази обява е истинска!Въпроса е,че има хора,докарани до такова положение...да се разделят с децата си.
цитирайТам е работата,че не е важно дали точно тази обява е истинска!Въпроса е,че има хора,докарани до такова положение...да се разделят с децата си.
34.
анонимен -
abe..
24.11.2009 14:50
24.11.2009 14:50
Какво сте закрякали, нямате ли си друго занимание - та се хващате на такива изцепки. Мислех ви за по-сериозни - или поне на такива се докарвате...
цитирайМислил си ни за сериозни...ами толкова ти е акъла!
Ох,как ги любя анонимните...
цитирайОх,как ги любя анонимните...
Гоби- ти колко хора познаваш- които си предлагат така децата.
Днес деца се продават- не подаряват. Смешно е просто с каква наивност гледате на тази обява.
цитирайДнес деца се продават- не подаряват. Смешно е просто с каква наивност гледате на тази обява.
Темата не е толкова за самата обява, а за това, че наистина се случва това. Всеки ден има хора, които са принудени да се разделят с нещо, за да преживеят. Въпроса е кой как решава да се справи с несгодите... и дали не може да се направи и по друг начин, примерно...
цитирайха, сещам се за онзи случай, където една жена си продаваше бъбрека ...
и не беше шега.
Но Мира има железен аргумент - не се подаряват, а продават!
цитирайи не беше шега.
Но Мира има железен аргумент - не се подаряват, а продават!
Посмей се-наивните сме за това!
Това,че живея на меко,топло и светло и не познавам такива хора,не значи че те не съществуват,или че не ме интересуват!
А ти почакай да се запознаете лично!
Моля да ме извините за тона.
цитирайТова,че живея на меко,топло и светло и не познавам такива хора,не значи че те не съществуват,или че не ме интересуват!
А ти почакай да се запознаете лично!
Моля да ме извините за тона.
40.
анонимен -
нямам думи
24.11.2009 15:01
24.11.2009 15:01
просто нямам думи....................
Шега , истина ............. каквото и да е това - кошмарно е ................
цитирайШега , истина ............. каквото и да е това - кошмарно е ................
е, ще ви оставя да се вайкате- явно имате нужда да се излеете емоционално някъде..
в този смисъл- сайтът и обявата са полезни- дамммм.
цитирайв този смисъл- сайтът и обявата са полезни- дамммм.
Най-добре
цитирайснимката била нейна, но когато била четери годишна.
Тествала реакцията. Искала да напомни нещо.
Така каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имала в предвид.
За никакво дете не ставало дума.
цитирайТествала реакцията. Искала да напомни нещо.
Така каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имала в предвид.
За никакво дете не ставало дума.
Провокира ценностната ни система,разпердушинена и завряна на майната си!
А иначе това е снимката на авторката на обявата когато е била на 4 години!Младо момиче на 20-22 години!
цитирайА иначе това е снимката на авторката на обявата когато е била на 4 години!Младо момиче на 20-22 години!
45.
анонимен -
off /43/
24.11.2009 15:13
24.11.2009 15:13
... Ти пък каква го раздаваш? Най-малко теб визирам в случая. Какво да очаквам от някой, наричащ се вещица? Едва ли - да се вземе на сериозно, а пък да размисли малко... абсурд.
цитирайboristodorov56 написа:
снимката била нейна, но когато била четери годишна.
Тествала реакцията. Искала да напамни нещо.
Ката каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имаба м предвид.
За никакво дете не ставало дума.
Тествала реакцията. Искала да напамни нещо.
Ката каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имаба м предвид.
За никакво дете не ставало дума.
амаа... тогава цветни снимки имало ли е ;-))) и дънки...
това сега последно баба ли е или момиче на 20 и нещо год ;-)))
Значи е просто медиен шум както винаги! Не ги е срам! Тествала реакции... а не мисли за истинските случаи, които са реалният живот, а не просто една 'игра'!! Възмутена съм от нея!!!
цитирайНе се шегувам.
Цветни спимки има от 50 години.
Сигурно утре сутрин ще е при наш Миленчо.
цитирайЦветни спимки има от 50 години.
Сигурно утре сутрин ще е при наш Миленчо.
49.
анонимен -
Попаднала си, защото все в нета висиш
24.11.2009 15:16
24.11.2009 15:16
И веднага възмутена - постинг! Дежурните оплаквачки също на линия. Ега ти простият народ!
цитирай:)))))))))))))))))
Да се наричам"анонимен" по-сериозно ли е???
Това съвсем извън темата и се извинявам на останалите! ;)
цитирайДа се наричам"анонимен" по-сериозно ли е???
Това съвсем извън темата и се извинявам на останалите! ;)
А може би е имала точно това, което ти имаш предвид!
Във всеки случай - това е провокативно и атрактивно.
И осъдително.
цитирайВъв всеки случай - това е провокативно и атрактивно.
И осъдително.
boristodorov56 написа:
...
И осъдително.
И осъдително.
Надявам се да си е взела поука, защото не вярвам някой да направи нещо. Това си е сериозна тема и не трябва така да се злоупотребява с хората.
boristodorov56 написа:
снимката била нейна, но когато била четери годишна.
Тествала реакцията. Искала да напомни нещо.
Така каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имала в предвид.
За никакво дете не ставало дума.
Тествала реакцията. Искала да напомни нещо.
Така каза в телефонен разговор с М.Цветков тази сутрин.
Съгласи се без да увърта да гостува в предаването му и обясни какво по-точто е имала в предвид.
За никакво дете не ставало дума.
Хахаха, Боре, вярно ли това... аз не съм гледала Милен, но по пътя на логиката точно това бе и моята теза- ЕКСПЕРИМЕНТ!
Поздрави!
Моя милост писах до Агенцията за закрила на детето с молба да проверят така наречената "обява". Мнооогоо е весела, няма що. Питам се дали съм единствената патица, която реагира, когато нещо се случва под носа й - с дете. Или потенциално се случва. За мене "потенциално" е достатъчно основание.
цитирайБраво! Ето така се действа. Когато има нещо нередно - веднага се сигнализира и се надяваме да се откликне бързо!
цитирай54. miralyub -ах,колко си умна!Нали щеше да ни оставяш да се вайкаме...
55. malinka23-чудесно! "За мене "потенциално" е достатъчно основание."Там е цялата работа,но много "великите"хора,не схващат това,те са над нещата...
цитирай55. malinka23-чудесно! "За мене "потенциално" е достатъчно основание."Там е цялата работа,но много "великите"хора,не схващат това,те са над нещата...
57.
анонимен -
ne razbrah koe mu e hwalbata- oswen ...
24.11.2009 15:34
24.11.2009 15:34
ne razbrah koe mu e hwalbata- oswen 4e sa vi metnali zdrawo wsi4kite
цитирайАз не го приемам като "премятане". Това е една гавра с човешкото състрадание и хората като цяло. Не може човек да си прави опити с нещо, което е грубата реалност за някой...
цитирайГоби, миличка... оценявам вниманието ти към мен и ми е интересно на какво се дължи...
цитирайтя (и ние всички) в нета виси, а ти като те гледам - от спортната зала пишеш :-DDD
цитирайsisithebest написа:
Значи е просто медиен шум както винаги! Не ги е срам! Тествала реакции... а не мисли за истинските случаи, които са реалният живот, а не просто една 'игра'!! Възмутена съм от нея!!!
Много по добре е да си възмутена и такива случаи да не се случват в реала!Погледни какво става с децата в България!Може би е време да ги погледнем,не само като твое и мое,а наше!Децата не живеят сами,а задължителното ходене на училище записано в конституцията и дълг на всеки гражданин на България е някаква идийотщина сигурно!Що не се възмутиш от това?Или здравото ти дете,защото си играло с друго дете,изведнъж се разболяло и станало наркоман и малко умряло!?
Много се извинявам,на всички,които това не засяга и си мислех дали да не ти отговоря на лични,но ме питаш публично-отговарям ти публично.
Първо,не съм ти миличка-гадна и ужасна съм!
Второ,внимание към теб нямам,нито те познавам,нито имам някави наблюдения върху теб,освен настоящите.
Трето,дължи се на"каквото повикало,такова се обадило"-явяваш се в образа на нЕква примадона-разбирко,изтърсваш на хората,кви са "наивни",да се вълнуват от неща,дето теб не те вълнуват и победоносно се изхилваш"ето-казах ли ви аз"
Изобщо не схвана същността на темата-не си и длъжна,просто ме издразни-т'ва е.
цитирайПърво,не съм ти миличка-гадна и ужасна съм!
Второ,внимание към теб нямам,нито те познавам,нито имам някави наблюдения върху теб,освен настоящите.
Трето,дължи се на"каквото повикало,такова се обадило"-явяваш се в образа на нЕква примадона-разбирко,изтърсваш на хората,кви са "наивни",да се вълнуват от неща,дето теб не те вълнуват и победоносно се изхилваш"ето-казах ли ви аз"
Изобщо не схвана същността на темата-не си и длъжна,просто ме издразни-т'ва е.
хахаха- не знаех- че си в ролята на говорител на тоя блог-иначе щях само към теб да се обръщам.
а същността на темата я схванах- "канарчетата в нета"- продължавайте по нея- моля:))))
цитирайа същността на темата я схванах- "канарчетата в нета"- продължавайте по нея- моля:))))
ей-ся се наврях между шамарите ;-)
момичета, просто си говорим. нали сме хора.
(всички ръце горе!
"всички сме хора на този свяяяяяят.")
цитираймомичета, просто си говорим. нали сме хора.
(всички ръце горе!
"всички сме хора на този свяяяяяят.")
Ей,продължава...
"хахаха- не знаех- че си в ролята на говорител на тоя блог-иначе щях само към теб да се обръщам."
Смяташе,че ти си говорителят ли...е що се отнася до мен-не си познала!
Айде БАЙ вече...и поздрав от "канарчетата в нета" за кралицата майка.
цитирай"хахаха- не знаех- че си в ролята на говорител на тоя блог-иначе щях само към теб да се обръщам."
Смяташе,че ти си говорителят ли...е що се отнася до мен-не си познала!
Айде БАЙ вече...и поздрав от "канарчетата в нета" за кралицата майка.
верно ли успяхте да се изпокарате заради някаква майтапчийска обява?!
цитирайсподелихме си по женски ;)
цитирайsisithebest написа:
споделихме си по женски ;)
елегантна формулировка
69.
анонимен -
Момиченцето е бяло!
24.11.2009 16:57
24.11.2009 16:57
И това не е дъното... :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
свалили са обявата. или вече не е весело, или е по-икономично обявата да тече краткосрочно. аз съм си копнала координатите - имаше телефон и мейл - ако някой се интересува или иска да се прояви "олигофрен до край" - извинете, ама верно ли го давате безплатно туй, 4-годишното? нали не е злоядо? ще ми пратите ли по-голямка снимчица?
----------
всъщност, ето ги координатите от обявата:
град: София
тел.: 0894 318161
други: turgon@abv.bg
-----------
само недейте да притеснявате хората излишно. те явно очакват само сериозни предложения
цитирай----------
всъщност, ето ги координатите от обявата:
град: София
тел.: 0894 318161
други: turgon@abv.bg
-----------
само недейте да притеснявате хората излишно. те явно очакват само сериозни предложения
Крайно време е... да направим разлика между гавра със съзнанието на всички родители и майтап.
В нета, както и в живота не трябва да има място за такива "шеги", родени от някакъв изблик на тийн безумие...
цитирайВ нета, както и в живота не трябва да има място за такива "шеги", родени от някакъв изблик на тийн безумие...
и аз горе съм сложила един скрийншот
цитирайМного си права!
цитирайами... какво да кажа, оригинално дори не е, имаше отдавна случай на разни родители, предлагащи децата си в ebay например... Пък ако е истина, питам се аз къде е прокуратурата в БГ??? Тук има брутален наказателен състав по н'ам кой си член на НК....
цитирайНа този субект... трябва да му се забрани всякакъв достъп до компютър.
цитирайПреди време, една майка беше пуснала подобна обява в EBEY, доста шум се вдигна в Германия по тоя въпрос, но всяко чудо за три дни...
цитирай
77.
анонимен -
Това прилича на обява съчинена от ...
24.11.2009 19:02
24.11.2009 19:02
Това прилича на обява съчинена от скучаещ тийн на който му е писнало да се грижи са малката си сестричка! Но не мога да повярвам, че е сериозно. Само луд би пуснал такава обява сериозно. Дано да е тъпа шега! Хич не е смешно!!!
цитирайstix написа:
Крайно време е... да направим разлика между гавра със съзнанието на всички родители и майтап.
В нета, както и в живота не трябва да има място за такива "шеги", родени от някакъв изблик на тийн безумие...
В нета, както и в живота не трябва да има място за такива "шеги", родени от някакъв изблик на тийн безумие...
Как? В нета няма регулация? И не може да има такава... или ако се въведе под някаква форма- тя ще е нетрайна и неефективна и със сигурност ще засегне и невинни потребители...
Трябва да се научим да не приемаме нещата лековерно и непременно за истини в това пространство.
Пък тогава нека простаците да пускат такива безумия... сами ще се откажат...
Помисли сериозно над въпроса
Ако нещата са сериозни?
Как да ги предотвратим?
80.
tanyarisemova -
Май обявата вече я няма или аз не у...
24.11.2009 20:45
24.11.2009 20:45
Май обявата вече я няма или аз не успях да я намеря.
Във фейсбука днес цял ден всички подлудяха по тази обява. На шега или на итина обявата бе намерена и в други сайтове и предизвика голяма възмущение.
цитирайВъв фейсбука днес цял ден всички подлудяха по тази обява. На шега или на итина обявата бе намерена и в други сайтове и предизвика голяма възмущение.
stix,
като начало се сещам за админите- те имат права да преценяват и махат подобни гаври, нооооо както знаете скандалът и нетипичното привличат- та се съмнявам, когато могат да ускорят броячите с подобно нещо, да ги удари на морал...
ако поискате регулатор- официален- нетът е необятен... няма как просто...
цитирайкато начало се сещам за админите- те имат права да преценяват и махат подобни гаври, нооооо както знаете скандалът и нетипичното привличат- та се съмнявам, когато могат да ускорят броячите с подобно нещо, да ги удари на морал...
ако поискате регулатор- официален- нетът е необятен... няма как просто...
Баба си направила майтам за да тества реакциите, това разбрах от коментара на БорисТодоров. Интересно какви ли реакции е очаквала да има? Май и тя има нужда да мине през няколко теста...Ненормална работа...
цитирай
83.
ka4ak -
15.11 13:13 - Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
24.11.2009 21:33
24.11.2009 21:33
тъй като смятам,че един пост,започва със заглавието и не завършва с таговете,а коментарите са част от него,очаквам Ви!:)))
10. ka4ak - обидно е за самата теб,подобно твърдение!А с второто просто си отговаряш!
22.11 09:39 tera написа:Постингите са най-безотговорното нещо на този свят! :)
Упс, излъгах - по-безотговорното нещо са предизборните обещания! :)))
Добро утро!
13. ka4ak - Teди,чуството ми за хумор си е на място,ама нали съм си мързел,използвам и аз да си рекна!
22.11 11:03 21. ka4ak - 19. bizcocho -Женя,това е идеята и на поста!
15.11 21:54
За това ти казах,че е буламач!Много често не четеме поста!А поста е на автора и когато го е правил,той отправя послание към другите!Това имам в предвид,като пиша по натам дали е композиран или е правен механнично!Всеки със своя пост отпраща послание!В случая използвам поста на hel да обясня,че и картината е пост на художника и припадналата жена е прочела този пост!Аналогия може да се направи с мелодия или песен или стих или разказ или коментар и т.н.Това което е направено с мисъл,то е послание към другите и за това термина "СВОБОДНИ ПОЕТИ"е всеобхватен и не се отнася само за чистия поет като теб,а е синоним на свободната мисъл!Флагмана на изкуствата поезията,просто символизира всяка област в която мисълта на индивида е творила!Всеки един от нас отправя послания към другите и за това всеки е ''СВОБОДЕН ПОЕТ"!До колко ще бъде разбран или неразбран,но това което е сътворил е неговото послание в търсене на диалог!
А вечерта...отпуска и успокоява и истини прокрадват се...:)))
Фолклора виждаш как го разбират КОРИФЕИТЕ!!!Как да им кажеш,че са гьонсурати?!!!
Усмихнато да ти е,в слънчевия ден!:)))
11. ka4ak - Свободния поет е всеки един човек и независимо в коя област е,той или тя,творят и изпращат послания!
14.11 12:30
Самото наличие на диалог/достатъчно е да разглеждаш една картина примерно,за да контактуваш с автора и да разбереш какво иска да ти каже/в разговор,в писан текст,в музика или в няква комбинация от изразни средства,действия или бездействия,това са послания!Само ако си чисто сам и няма други,не можеш да си свободен поет,защото няма на кой да предадеш твоите мисли!Така че всеки един от нас е СВОБОДЕН ПОЕТ!
21. ka4ak - Явно не искаш да ме разбереш!Някой го е направил и независимо дали е комерсиално или не,има реакция!
14.11 13:19
lubima написа:
ka4ak но в чалгата...не виждам нито един "свободен поет"...по-правилно май е ...."комерсиален поет"..а и честно казано не виждам нищо поетично в "ти си малка щракалка/или парцалка...или нещо такова/....какво ти послание е това?...и това ли трябвадае примера на нашите деца?
Нищо чудно и това да е целта,да се предприемат действия от обществото,но пак е послание!Така че няма значение,известен или неизвестен,но някой го е направил и той/тя е свободен поет!Само човек,без мисли в главата си не е СВОБОДЕН ПОЕТ, но няма и да е ЧОВЕК!
цитирай10. ka4ak - обидно е за самата теб,подобно твърдение!А с второто просто си отговаряш!
22.11 09:39 tera написа:Постингите са най-безотговорното нещо на този свят! :)
Упс, излъгах - по-безотговорното нещо са предизборните обещания! :)))
Добро утро!
13. ka4ak - Teди,чуството ми за хумор си е на място,ама нали съм си мързел,използвам и аз да си рекна!
22.11 11:03 21. ka4ak - 19. bizcocho -Женя,това е идеята и на поста!
15.11 21:54
За това ти казах,че е буламач!Много често не четеме поста!А поста е на автора и когато го е правил,той отправя послание към другите!Това имам в предвид,като пиша по натам дали е композиран или е правен механнично!Всеки със своя пост отпраща послание!В случая използвам поста на hel да обясня,че и картината е пост на художника и припадналата жена е прочела този пост!Аналогия може да се направи с мелодия или песен или стих или разказ или коментар и т.н.Това което е направено с мисъл,то е послание към другите и за това термина "СВОБОДНИ ПОЕТИ"е всеобхватен и не се отнася само за чистия поет като теб,а е синоним на свободната мисъл!Флагмана на изкуствата поезията,просто символизира всяка област в която мисълта на индивида е творила!Всеки един от нас отправя послания към другите и за това всеки е ''СВОБОДЕН ПОЕТ"!До колко ще бъде разбран или неразбран,но това което е сътворил е неговото послание в търсене на диалог!
А вечерта...отпуска и успокоява и истини прокрадват се...:)))
Фолклора виждаш как го разбират КОРИФЕИТЕ!!!Как да им кажеш,че са гьонсурати?!!!
Усмихнато да ти е,в слънчевия ден!:)))
11. ka4ak - Свободния поет е всеки един човек и независимо в коя област е,той или тя,творят и изпращат послания!
14.11 12:30
Самото наличие на диалог/достатъчно е да разглеждаш една картина примерно,за да контактуваш с автора и да разбереш какво иска да ти каже/в разговор,в писан текст,в музика или в няква комбинация от изразни средства,действия или бездействия,това са послания!Само ако си чисто сам и няма други,не можеш да си свободен поет,защото няма на кой да предадеш твоите мисли!Така че всеки един от нас е СВОБОДЕН ПОЕТ!
21. ka4ak - Явно не искаш да ме разбереш!Някой го е направил и независимо дали е комерсиално или не,има реакция!
14.11 13:19
lubima написа:
ka4ak но в чалгата...не виждам нито един "свободен поет"...по-правилно май е ...."комерсиален поет"..а и честно казано не виждам нищо поетично в "ти си малка щракалка/или парцалка...или нещо такова/....какво ти послание е това?...и това ли трябвадае примера на нашите деца?
Нищо чудно и това да е целта,да се предприемат действия от обществото,но пак е послание!Така че няма значение,известен или неизвестен,но някой го е направил и той/тя е свободен поет!Само човек,без мисли в главата си не е СВОБОДЕН ПОЕТ, но няма и да е ЧОВЕК!
84.
анонимен -
Нелепи шеги или хора загубили акъла си?
24.11.2009 23:19
24.11.2009 23:19
Как така ще оставиш детето си?!
Ужасена съм!
Какъвто и да е случая с тази обява, настръхнах и не ми се говори....
цитирайУжасена съм!
Какъвто и да е случая с тази обява, настръхнах и не ми се говори....
Прочетох и коментарите тук и бих погледнала от една малко по-различна гледна точка. Започвам да си мисля, че след подобни виртуални или реални гаври, щом се окажат "експерименти" все повече хора може би ще се убеждават, че не трябва да се вярва на всичко в нета, в медиите, в политиката и т.н. ... и постепенно може да се случи така, че престанат да реагират на подобни гадости... Питам се какво ли ще се случва, ако се стигне до такова насадено от "експерименти" безразличие ?!?!.........
И едно мнение, с което съм напълно съгласна:
цитирайИ едно мнение, с което съм напълно съгласна:
totoni написа:
... Отношението към собственото ти дете няма нищо общо с парите, работата и пр. Има общо само и единствено със СЪРЦЕТО. С майчиното сърце...А за такова нещо, единственото обяснение е, че това е човек с психически проблеми. Друго обяснение за подобно действие няма. Независимо дали е проява на странно чувство за хумор (гавра, го наричам аз) или е истина.
Може такава гавра,да е по полезна,от гаврата на американците с двете кули!!!!!Макар,че момичето още не е раждало!
цитирайПредполагам е шега без вкус
цитирайborsi написа:
Предполагам е шега без вкус
а само ни карат да се замислим!
поредното доказателство за липсата на елементарна човешка ценностна система в България днес. :(((
цитирай
90.
анонимен -
?
25.11.2009 08:53
25.11.2009 08:53
Някои си потърси поредната бърза медийна изява... и си я намери - още по-бързо.
цитирай1.аналогия с Ку-ку-всички участници успяха в живота-следователно и това момиче ще успее,защото мисли с главата си
2.подаряването на куче-не може да разчитате че човека на който го подарите,има сърце!!!/бездомните кучета са подарени/-продайте му го,за да го гледа/това се оказва,по правилния начин/, за съжаление
3.отговорни ли сме към децата на България и трябва ли да променим нещо,за да няма сълзи в очите им и смърт и злоба след това
цитирай2.подаряването на куче-не може да разчитате че човека на който го подарите,има сърце!!!/бездомните кучета са подарени/-продайте му го,за да го гледа/това се оказва,по правилния начин/, за съжаление
3.отговорни ли сме към децата на България и трябва ли да променим нещо,за да няма сълзи в очите им и смърт и злоба след това
Невярвам в тази обява! Тази майка е луда! Защо живее още човек без сърцето, или тази обява е шега?
Да си мисля, че е срам!
Всичко и винаги е и ще бъде за децата!
цитирайДа си мисля, че е срам!
Всичко и винаги е и ще бъде за децата!
Търсене
За този блог
Гласове: 7227
Блогрол
1. ОРИГАМИ
2. ГЛАСУВАЙТЕ за мен в Svejo! :)
3. ИГРА - Занимавка :)
4. само българска музика
5. Дали е нормално това
6. Одисеята на един шаран
7. Запушете уши!!!
8. "реален" сън...
9. Мъже - четете и учете!!! :D
10. Офис игра - докарай си уволнение! :DDDD
11. Връзките... или едната страна на монетата - жените!
12. Марс и вселената
13. Завоите на живота... дали си струва разклонението...
14. За топлината... за любовта...
15. как се говори по телефона... с половинката...
16. немски, български и машините за играчки...
17. на учителя с любов... или без нея...
18. порой от мисли...
19. За мен
20. Игра - Станете Вампир!!
21. Мистерии и загадки :)
22. geronimo14
23. Напиши своето желание!!!
24. ZnamLi.com - страшен сайт за въпроси
2. ГЛАСУВАЙТЕ за мен в Svejo! :)
3. ИГРА - Занимавка :)
4. само българска музика
5. Дали е нормално това
6. Одисеята на един шаран
7. Запушете уши!!!
8. "реален" сън...
9. Мъже - четете и учете!!! :D
10. Офис игра - докарай си уволнение! :DDDD
11. Връзките... или едната страна на монетата - жените!
12. Марс и вселената
13. Завоите на живота... дали си струва разклонението...
14. За топлината... за любовта...
15. как се говори по телефона... с половинката...
16. немски, български и машините за играчки...
17. на учителя с любов... или без нея...
18. порой от мисли...
19. За мен
20. Игра - Станете Вампир!!
21. Мистерии и загадки :)
22. geronimo14
23. Напиши своето желание!!!
24. ZnamLi.com - страшен сайт за въпроси