Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 12:52 - Хей, хей, хей!!!!!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 1208 Коментари: 2 Гласове:
1



Дори и да ти е страшно скофтено винаги може човек да си намери поне едно малко нещо, което да го зареди с положителна енергия. Не е сигурно, че всеки знае какво е това нещо. Не е казано и, че трябва да е предмет. Може да е дума, мисъл, звук, миризма...

Но ако човек открие това малко нещо ще е много щастлив!

То те усмихва, кара те да танцуваш несъзнателно или поне да се клатиш на стола. Иска ти се направо да се завъртиш като едно време, когато си бил малък... просто отпускаш глава назад и развяваш косата... забавно беше :)

Днес съм в коледно настроение... или поне от няколко минути вече :))))

Поводът беше едно клипче на Марая, което всъщност е малко пооформено ;-)

Аз го пуснах миналата Коледа, но не ми се сбъдна желанието.
Възможно е да се изисква повече време за изпълнението му :)))))

За това сега пускам заявка на Дядо Коледа още от сега, за да може поне до другата Коледа да е обработил и моето желанийце и ... а дано... да се сбъдне :))))


ПП. Аз и други неща искам, ама това ако стане... е, достатъчно е голямо, за да ми стигне за всичките празници покрай Коледа :))))))

Ето го:







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. kapricia - :о)))
18.11.2009 12:57
Ако знаеш само още колко момичета искат същия подарък за Коледа!... :о))) В това число и аз не бих го върнала, ако дядо Коледа ми го домъкне вкъщи. Нищо, че манията ми по него отмина преди доста години. Така де. Подарък не се връща, особено пък толкова скъп. Все ще влезе в употреба по един или друг начин. :о)))
От друга страна... Коледа е времето, в което стават чудеса, нали?...
цитирай
2. sisithebest - така е,
18.11.2009 13:02
за това очаквам да си получа желанието :)
Е хайде от мен да мине... може и да не е лично за мен ;) поне в една страна да сме :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1754648
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930