Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2009 11:55 - Сама... или не ?!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 3777 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ужас!
Сега се замислих ....

Винаги става така.
Аз по принцип вярвам в призраци. Обожавам да чета и да намирам странни неща. Не казвам мистериозни, защото те не са такива. Наричаме ги така, защото не ги разбираме.
Но цялото ми това голямо увлечение е съпътствано с голям страх. Да, тези невидими или видими същества може и да са добронамерени или просто нищо да не могат да направят... освен да ни стреснат...

Но!

Великото "НО"!

Според мен няма човек на Земята, който ако види стелеща се сянка излизаща от стената или гардероба... или още по-лошо - да видиш образ я в огледало, я до себе си... и да не се стресне. Поне малко. Да не го полазят тръпки!

Ние хората сме странни същества. Стоим си в малките апартаментчета и си мислим, че там сме защитени. Нашият дом е нашата крепост... нали така се казваше?

И така, един ден вие се оказвате "нападнати"... "превзети"... от нещо, което не можете да си обясните, пък камо ли да го изгоните или да се защитите. А представете си един човек с по-развито чувство за страх. Истерия. Психоза!

Аз лично мразя да съм сама.

За жалост днес ще ми се наложи да прекарам една нощ сама.

Това означава, че отново ще спя с гръб опрян в стената и светната лампа. И недай си боже се появи някоя шумяща торбичка, която точно тогава да й се наложи да се "намества"... то шум, то пукоти, то коли, които святкат в стаята... ужас.

Всичко би се избегнало ако само реша да не гледам "страшни работи". Да ама не.

Винаги го правя.

Има ли шанс да остана сама и се сещам за духове и полтъргайсти и прочитам едно две неща... клипче.. и после никакъв шанс да заспя... или да се погледна в огледалото...

Днес, а и тия дни като цяло, няма как да не мина през дузина такива статии и без да търся... нали идва Хелуин, та...

image

Шаш и паника...

И уж нали всичко си има логично обяснение... е да ама някой път ти се вижда прекалено нагласено обяснението...

И така.. стискайте ми палци да преживея нощта...

Е, аз ще я преживея де, ама на светло :))))

Ето още малко мои размишления по темата...

Та така де... гледайте, ако ви стиска, това клипче.
Имаме условието, че не сте предубедени и поне малко вярвате в отвъдното или другото измерение... Края е малко шашкащ... заради него още не съм гледала филма Mirrors...





Тагове:   дух,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. ednaotvas - Не вярвам в призраци,
30.10.2009 12:01
но всички имаме души. Има духовен свят, но нашите плътски (физически) очи не могат да го видят. Това не пречи обаче той да е по-важния от този, в който се подвизаваме и смятаме за крайна реалност :)))
цитирай
2. kass - sisithebest
30.10.2009 15:48
Ако срещнеш някой призрак, прати го при мен, отдавна искам да се запозная с някой от отвъдното, имам много въпроси да му задам :), само го помоли да не ме плаши много... :)
Споко, ще преживееш ноща...макар и на светло :)...
цитирай
3. sisithebest - kass,
30.10.2009 15:58
Обещавам да го пратя към теб! Обаче има едно условие - уговори го повече да не се връща при мен :DDDDD хихихи :)
цитирай
4. анонимен - Дръж се, Хриси!
30.10.2009 21:11
А ако положението се напече, така да се каже:), и така и така си будна, гледай нещо весело и разпускащо цяла нощ + като бонус, получаваш хрупкаво от студ и уютно от съботно настроение утро, което повечето хора проспиват! Късмет и весело-пъстри мисли!:)
цитирай
5. ggt - Страховете идват от теб самата
31.10.2009 20:38
Каквито и светове да съществуват и не познаваме, ние сме част от тях и някой ни е вписал в общата картинка.Ако трябва да се случи нещо, просто ще си стане - без значение е дали се страхуваш или си готова да го посрещнеш.По-добре не си причинявай този ад - вярвай, че и от невидимото има кой да те пази!
цитирай
6. plamenvetren - Здравей
31.10.2009 21:31
Ей незная засщо си го причиняваш, но можеби просто пбичаш да усещаш страх, друго обяснение за твоето поведение нямам :) касмет идано спреш да го правиш.
цитирай
7. nalik - сискааа, нема такова нещо като призраци и
01.11.2009 11:12
свръхестествени неща...

никой никога катогерочно нищо подобно не е успявал да докаже...

тва е нещо като въпроса дали има Бог...

супер съм убеден, че много хора, които не вярват в Бог, вярват в призраци, но и двете неща са еднакво невероятни да съществуват действилетлно... има ги само и единствено в нашите мозъци. реално те нямат субстанция. не във философския смисъл на думата, а в научния.
аз съм позитивист и отказвам да вярвам в ненаучно придобитите факти. :)
цитирай
8. sisithebest - благодаря на всички за позитивните коментари!
02.11.2009 09:56
Оцелях :p
Изпитаната техника - излязох и цяла вечер играхме хора с приятели и като се прибрах малко след полунощ бях прекалено изморена, за да чакам полтъргайста в гардероба :DDDDDD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753379
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930