Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 10:09 - Grudge 3
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 3280 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2009 10:10


Ако има някой, който не е чувал за Grudge, то непременно да се отправи към най близкия торент сайт и да си тегли 1 и 2 ... Това е филм, който е направо завладяващ и ако наистина го гледате вечерта, на тъмно , гаранция че няма да спите близката седмица сами на тъмно... Много го харесвам този ужас.

Забележка:
Ако не сте гледали 1 и 2 не четете надолу!
Ще разказвам за Grudge 3!
И ако не сте гледали - това е ужаси!

И така. Снощи както си хапвахме с моя приятел и базикахме замундата и открихме, че любимият ни филм има и трета част. О, да. Естествено си я дръпнахме и тръпнехме цели 2-3 минутки докато се изтегли. И си го пуснахме.
Това което ми няправи най-голямо впечатление е това, че третата част почва точно от там, от където свърши втората - супер. Но! Винаги има едно "но"! Според мен третата част просто уби филма. Вярно - пак си беше страшно, но не това, което се очакваше. Честно казано първите две части направо изтръпвах на моменти... а тук .. не знам.. нещо не бяха докарали моментите, когато се появяваше
Kayako.. или просто се очакваше в третата част тя да е особено жестока и в крайна сметка най-после да се отървем от нея и онова момче, че и котката... ама не... за жалост края на филма не само ме изненада... да, решението на режисьора направо ме уби! Вместо да се отървем от трупата стана така, че вече имаме още зли духове... Даааа... и то единствения (сестра й на Kayako), който можеше , уж, да спре проклятието, всъщност се прероди в дух... и сега си имаме две зли сестри - духове, които тероризират света... еми не знам какво да очаквам вече от тоя филм... вече няма кой да развали проклятието и какво... в следващия филм пак ще избива хората, ама тоя път ще е с подкрепление... интересно... не знам.. аз се разочаровах от тази идея.. но как да е.. ще поживеем, ще видим... може пък това да е част от голям пъклен план за четвъртата част.. кой знае... надявам се да не съм ви развалила мнението за филма.. 1 и 2 наистина си заслужават!

image

image

image

image


Хайде Enjoy :) и после да не кажете, че не съм предупредила ;) гледайте филма на тъмно за макс ужаси! :)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Е много ясно,
23.02.2009 10:46
че ще го развалят американците. Никога вече няма да гледам американска версия на азиатски ужас. The eye, Shutter даже и The Ring са бледия копия на оригиналите си. А иначе Ju-On си е мега класика.
цитирай
2. sisithebest - оле , като каза The Ring
23.02.2009 10:53
и направо се поболях... много зле , много зле!
цитирай
3. анонимен - гледала ли си
23.02.2009 10:57
Shutter оригинала? Тва за мен е най-доброто от азиатските ужаси. Въпреки, че не е нито корейски нито японски е нещо уникално.
цитирай
4. sisithebest -
23.02.2009 12:21
хм, май оригинала не съм... ама филма наистина си е класика!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753250
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930