Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 11:32 - За тиксото и веселите джуджета
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 3432 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 14:02


Днес е един прекрасен ден,
слънце не грее, но пък си имаме мъглата, която от няколко
дена се е нанесла в София и не иска да си ходи...
Седим си всички (или повечето) пред компютрите
и работим ли, работим... някои учат - в сесии са...
други пак ще са пред Народното Събрание - полза за сега ЙОК!
Аз обаче се отделям от всички тези хора и попадам в графата
веселите джуджета... чудите се какви са тия джуджета?
Ами джуджетата са малки същества, обикновено не са много
забележими и са много миролюбиви. По цял ден се занимават
с глупости и хич не ги е еня за разнообразие...
Е, аз съм Весело джудже. Разликата с обикновените е, че
този вид го е ЕНЯ за разнообразието :)
Та така де - аз скоро го открих, ама днес си потвърждавам
мнението, че ако си стоиш мирно и тихо и нищо хубаво не се случва,
тоест нищо весело, забавно, разнообразно...
И днес реших - ще се забавляваме!
Иииии, ето, вече съм усмихната и си мисля колко е хубаво на вън!
Замисляли ли сте се наистина колко е хубав живота?
Прекрасен е!! :)
Вчера, докато все още не се беше разтопил снега и излязох на
терасата и направих едно малко снежно човече. После се
върнах обратно в стаята и повиках милото ми и му го подарих!
Той много се зарадва :)))
След малко пък той отиде до терасата и каза, че сега аз имам
подаръче. Отидох и какво да видя.. Едно снежно сърце!
Трябва наистина да съм изглеждала глупаво миловидно, 
защото той се разсмя като ми погледна физиономията. 
А то си стоеше ей така - на перилата на терасата...
Прекрасно... даже не посмях да го пипна, да не го съборя
без да искам... но пък си го снимах и довечера ше сложа снимка!
Виждате ли, просто трябва нещо малко , за да ви развесели!! :)))

А относно тиксото...
Снощи сънувах , че съм в магазин (голям колкото склад) за тиксо
и си търся да си купя тиксо , ама има адски много видове (големи,
малки, тесни, широки) и са на едни големи купчини и аз се лутам
из тях и се загубих и търсех да изляза, а нямаше никой да ми помогне,
а аз все пак исках да си купя тиксо...
На последък сънувам странни неща....не мислите ли :)
А то тиксото идва от там , че мойто милото иска да му купя тиксо от
няколко дена насам (по-скоро седмица), а аз все забравям...
В началото си мислех, че само се шегува с мен. Ама след няколко
дена май започнах да схващам, че то наистина иска тиксо...
Но до ден днешен не съм му купила...
Днес ще си наложа да не забравя... че милото хептен ще се
откаже от мене :p 


Айде поздрави и лек и усмихнат ден на всички и...
ако сте джуджета, поне гледайте да сте ВЕСЕЛИ джуджета :)





Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sisibest - ПП.
19.01.2009 16:32
още не съм купила тиксо :(
цитирай
2. sisithebest - развитие...
22.01.2009 09:09
той си купи сам вчера :D
цитирай
3. didiiiiiii - хехе
11.05.2009 12:45
edno zasmqno dujdje, koeto viiinagi moje da te razveseli sus strannite si istoriiki :)))
цитирай
4. sisithebest - :))))
23.06.2009 10:40
:p
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1748861
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031