Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2008 13:07 - УСМИВКИ МОЛЯ!!! :D
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 2217 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2009 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Може би днес нямаше да напиша абсолютно нищо, но просто едно незначително нещо се случи и ме провокира да изкажа малко мисли...
Нещото беше появата на един познат онлайн в скайпа ми... Просто се включи с репликата : "Wazzzz aaa!!! "
Това направо ме изпълни от всякъде!!
Аз и без това днес съм в прекрасно настроение :)
Не знам, на последък се чувствам супер щастлива... сигурно сте чували такива реплики често, но за мен е някак по-така. Нали знаете моментите, в които не че не сте щастливи, напротив, смеете се на глас, но въпреки това нещо липсва... Човек не е винаги щастлив от вътре, дори и от вън да прелива! Има неща, които радват човека, но не и негова душа. Тя не се задоволява от нещата, които са ти се случили... не за друго ами защото тя знае какво е било преди това и знае, че можеш и повече! Че не трябва да се задоволяваш само с част от щастието, което можеш да получиш :)
Човек трябва да е максималист в мечтите си, за да може да получи повече!! Всичко трябва да е на макс! Все пак това си е нашия единствен живот (изключвам вероятността за прераждане, защото дори и да се случи аз няма да помня нищо ;) ) и трябва да се създават спомени, моменти, неща, които да се сетиш и да се изпълваш с особената топлина, присъща на щастливите хора! Ето това е смисъла на живота - ДА ГО ЖИВЕЕШ!!! Не така както някой иска/ти казва/налага или нещо подобно... Трябва да си е твой, собствен! И да му се наслаждаваш на макс! И така.
Ето това е смисъла! Иначе е загуба на време ако не си щастлив от живота си :)

Та това ми се въртеше на мен из главата и скоро го осъзнах :)
Оказа се, че преди бях много по-щастлива и се наслаждавах на всичко и винаги се усмихвах. На скоро една реплика на приятеля ми ме накара да се замисля... глупава история... преди като му бях на гости и когато съквартиранта му слизаше до магазина и попита какво искаме от там, аз почти винаги исках червено ферари :))) посля сякаш ми мина мерака или по-скоро просто ми беше се тая какво се случва... на скоро без да искам в отговор на същия въпрос пак казах червено ферари... ама ей така ми се изплъзна и приятеля ми каза: "Ей, ама започваш да се оправяш!" хехе.. това ме накара да се събудя!
Живее ми се :))) и от няколко дена, от както се събудих, вече всичко е различно... хората забелязват, когато някой е щастлив... и аз го виждам в очите им :)

Това ме кара да се усмихна още веднъж :) Знаете ли как се разсмях тая сутрин, когато погледнах моето мило (приятеля ми ;) )... едно такова сгушено под одялото... изглеждаше адски мъничък и сладък... като някое беззащитно бонбонче :))))) Та така де, винаги има за какво да се усмихнеш... трикът е да успееш да го видиш ;) , а не да се скриеш под твърдост и неподатливост на усмивки ;)

Така де :)

както е написала една съблогърка от Ямбол:

Усмихнато утро
помаха с ръка,
с усмивка и изгрева
разля светлина.

Усмихнато-сънени,
нежни цветя
влюбено пият
капки роса и

нежно послание
изпращат ми, вест:
" Хей, мило човече
усмихни се и днес! "


Ето това е :) усмихвайте се :))))))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. dreamgirls - :]
23.12.2008 17:47
напълно подкрепям това което си казала,защото и аз бях преди така ... винаги ми беше забавно и весело и винаги се усмихвах, но преди няколко месеца нещо се промени.. спрях да се наслаждавам толкова много на живота както преди...то благодарение на поста ти ще се опитам да намирам хубавото във всичко, колкото и малко да е то :] Благодаря ти :]
цитирай
2. sisithebest - радвам се, че съм ти повлияла :)
25.12.2008 14:14
надявам се да станем повече хората, които се усмихват искрено :)))
Весели празници, dreamgirls!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753414
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930