Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 10:51 - смяяяяях ...
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 2051 Коментари: 1 Гласове:
0



Не може да не го побликувам... тоя виц ме уби!!!


- Кога официалният език на САЩ ще стане американски, а не английски?
- Когато САЩ бъдат населени от македонци...


и още:

* * *

По-добре двама тъпи админа, отколкото един със система за отчитане на трафика.

* * *

Жена буди мъжа си:
- Иване, ставай! ...Не..., целия ставай!

* * *

Шефа:
- На работа ще играеш?!??! Изтривай играта веднага и повече да не съм те видял!
Служителят седи и мисли, решава да я изтрие - взима играта и я завлачва в кошчето.
Шефа:
- Ти съвсем за идиот ли ме мислиш? Трий и от кошчето..!

* * *

Една жена отива на психиатър:
- Докторе, какво да правя? Непрекъснато сънувам, е един красавец с къдрава коса и катинарче, ми лепи плочките в банята?
Психиатърът казал:
- Ами намери си някой да те фугира!

* * *

- Мамо, а защо Земята се върти?
- Колко пъти да ти казвам сине да не пиеш от ракията на баща ти!

* * *

- Ало, какво правиш?
- Нищо... на работа съм.

* * *

Един програмист казва на друг:
- Представи си, в Windos-2000 има повече от четири хиляди известни грешки, а в моята програма само една!
- Супер! А каква?
- Не тръгва.

* * *

Подчинен към шефа си:
- Трябва да ми увеличите заплатата! От мен се интересуват вече три компании!
- Хм, и кои са те?
- НЕК, топлофикация и БТК.

* * *

и като за последно:


Намерена е каса бира.
На изгубилия я, сърдечни поздрави!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - hahahahahahah
18.11.2008 16:57
hahahahahahahahahahah
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1754642
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930