Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2008 10:14 - По повод секса...
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 952 Коментари: 0 Гласове:
1



Прочетох поста на claudiq1234 и реших да коментирам, но стана прекалено дълъг коментар и реших просто да го направя пост. Ето и линка на въпросния пост: http://claudiq123.blog.bg/viewpost.php?id=232599
Та да си кажа:
Много съжалявам описаните хора и случки. Днешното младо поколение (младо, защото вече на 13 се считат пораснали) е изтъпяло и изсъхнало отвътре. Аз съм на 22, почти и 3, и направо се чудя на младите момичета... гледам из форуми и сайтове, все повече се появяват голи или полуголи снимки... направо се изхабяват още от малки и после секса бил кофти и неинтригуващ... ами като си почнал да го правиш още на 13 как ще ти е интересно след 5 години. На 13 още не си се осъзнал като личност, пък какво остава за секса... то тогава и момчетата хич ги няма, имат си едно нещо ама за какво им е , ми що да не пробват и т.н. подобни глупави истории... с приятеля ми за пръв път правихме секс, не защото трябва (нали сме гаджета, що не спим заедно), а защото това е нежен израз на любов. Не можеш ей така да се отдадеш на някой... просто не може, трябва да има чувство! За мен той беше запалил страшно много свещи из цялата стая (стая, защото в общежитията само толкова имаш ;) ), беше ми купил една прекрасна червена роза (поставена на леглото) и беше пуснал любимите ми балади на Бон Джови (обожавам тази група и особено Джон). А, точно преди да ме заведе там бяхме ходили на вечеря в едно заведение, където той ме помоли да не пия алкохол тази вечер. Да! Някои момчета не искат алкохола да се меси... И всичко беше съвършено... толкова беше красиво, няма да се спускам в подробности, но все пак беше наистина магично...
А, по въпроса с темата, че се отклоних доста.... МОМИЧЕТА! Не сте лесни по природа, за това не се правете на такива!!! Нека не ви пука, че "всички го правят" или "така трябва". Когато му дойде времето вие сами ще го почувствате със сърцето си, а не защото сте пили или някой ви е погледнал мило или ви е подарил роза/шоколад/бижу/т.н. Не си слагайте цена... вие сте безценни и трябва да го осъзнаете!!!!!!!!!



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753211
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930