Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 11:20 - Най-прекрасното обяснение в любов!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 5330 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2009 14:06


Еха... каза си тя! Ето това е човекът, който ще ме вземе! Той е!

Не се съмнявам , че все някой би го казал... поне веднъж!
какво е нужно на едни мъж, за да свали момиче. Ами като начало да не се налива с огромни количества бира и да не изяжда едно кило чесън, лук или други подобни преди среща. Повярвайте ми, дъвките не работят в този случай, нито пастата за зъби.
И все пак.
Какво искат жените?
Ами труден въпрос. Аз като жена искам много... никой не знае точно много от какво, но важното е да е много!
Сега ще ви кажа няколко съветчета за момчетата, които искат да спечелят репликата - ТОЙ Е!

1. Направете хубаво впечатление на първата ви среща с избранницата. Тя може да ви познава от много отдавна или да сте я срещнали наскоро, но това е първата ви среща ЗАЕДНО!
2. Бъдете разбиращи. Е, да обичаме да си бъбрим... с часове... но това все някога пресъхва... можете да прежалите около час в слушане на някоя и друга женска история. После ще сме много доволни!
3. Не ни водете на прекалено скъпо място. Ако знаете, че по-обикновено ни харесва - тогава на там. Ако аз обичам да ям спагети или пица, то не ме води да ям омари или някъде, където трябва да си облечен по специален начин. Ако не пия -  не ме карай да го правя, ще си помисля че искаш нещо друго от мен!
4. Подарък - ами не. Ако ми вземеш още на първа среща нещо, значи искаш да ме подкупиш. Може да ми донесеш цветенце, но зависи от момичето. Аз бих се зарадвала на неопаковано цветенце, което си откъснал от някъде, просто защото ти се е сторило много хубаво и си искал да ми го подариш. Е, има и момичета, които не се дават без подкуп, но те са съвсем друга порода. Малко по-нататък, след като вече сме тръгнали да се поопознаваме може д ами подаряваш колкото си искаш неща. Щом имам интерес към теб, значи е на хубаво и може да инвестираш в мен (така да се каже...).
5. И най-накрая , но не по важност - бъдете мили, нежни и загрижени! Ако наистина ни харесвате - покажете ни го! Кажете ни, че сме красиви, че косата ни е прекрасна, че очите, че устните... общо взето поглезете ни! Ние откликваме на това! Много! Но не прекалявайте!

И все пак най-страхотното нещо за мен ми се случи преди няколко години. Беше една прекрасна зимна вечер. С него се познавахме от известно време. Той беше от типа момчета, които наистина те обграждат с внимание, без да ти се натрапват. Просто са там, където имаш нужда да са! Подкрепят те и са с теб, когато ти е зле. Той просто ме обграждаше с една топлина. Една вечер ме изпрати до спирката на автобуса. Валеше невероятен сняг. Всичко беше бяло! Бяхме се скрили на спирката от вятъра и той ме гушна, за да не ми е студено. В един момент всичко сякаш утихна и той ми каза, че много иска да ми каже нещо. После ми каза "Обичам те!". Този невероятен момент се е запечатал в главата ми толкова силно, че просто нищо не може да го изтрие.

Ето това е, момчета. Свършете си работата като хората на първата среща. Подгответе ни. Покажете ни, че сме желани. И точно в правилния момент ни кажете наистина колко много държите на нас! Това е. Не е много сложно. Изисква се малко усилия. Никога не е трудно да добавиш една мила дума към това, което казвате или да ни прегърнете, когато ние зле. Ние сме крехки и чупливи. Грижете се за нас и ни обичайте!



Тагове:   обич,   обяснение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1748984
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031