Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2022 20:22 - На моите еврейски ангели се посвещава (Дина Верни)
Автор: gardener Категория: Изкуство   
Прочетен: 4133 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 01.10.2022 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Песен за Путин

На просторите в Родината чудесна.
Закалени в битки и във труд,
Ние нагласихме радостната песен.
За великият ни вожд - урод.
Другарю лилиПутин ти си обемист учЕн —
и езиците французки шпрехаш устно.

А аз съм прост панелен плъх,
и приятел ми е обелиска на Альошата.
За какво съм се родил в затвора ви, не знам,
но пък Гешев, видимо е прав,
ще лежа на Моабитската тъма в Берлин,
където при Черненко бяхте тъмничар.
За чужди грехове - от раз виновен съм, признавам,
с охрана и пранги ще срещна русофилията местна,
обичам ДС, БКП и вярвам ти другарю Путин,
както, може би си вярваш, че си уникат.
И ето ме в Централния при Ставри,
строг но справедлив – агент покрит,
и всичко със разбиране приемам
като обостряне на енергийната война.
Ту дъжд, ту сняг или червен капуш,
а ние сме с кевър и газпром - ура,
и ето дръпнаха ни шнура -
благодаря ви за студа.
Тежка е короната Световна, господарю
ковете историята в нощен час и у нас,
бачкате в кремълския аскетичен кабинет,
а Радева ви прави шесто поколение самолет.
И аз си нося кръста даром
в дълга зима в скръбен порой,
и като чукани сухи горим,
не щадим и вожда от сой.
Вова, сънувам те влажно с фуражка и клин
на парада в Крим как сексуално крачиш ...
ела ми мили, ще си легнем и ще спим.
Вчера закопахме два марксиста,
педерасти верни - голи се ебяха,
единият бе пасивна лява гнида
- другият го чукаха в ума.
Той, преди да се удави в сперма,
ви завеща последната си дума –

Помоли се Гундяев в епидермата
с възглас Воваааа да му скъса скрутума.
Димете в кабинета си другарю Сталин!
И нека тука зрели са доматите,
а думите ми кални приемете за минет.

1944 - 1959 - 2022






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gardener
Категория: Забавление
Прочетен: 458557
Постинги: 217
Коментари: 619
Гласове: 1910