Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2010 22:22 - Биг Брадър... о, Боже!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 4989 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 03.04.2010 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много съм възмутена тази вечер... За жалост ми се случи да гледам една част от тази глупост.
Някаква игра с едно от семействата, даже не запомних как се казва, но и не съм и искала...
Това предаване много се радвам, че гледам да го пропускам...
За мен е пълна глупост. Предаването може най-спокойно да не се казва Биг Брадър, а Биг Тъъъъъъъъъъъъъът... Аз друго, освен псувни и вякакви подобни глупости не чух. И това има хора, които го гледат ??? Много ми е интересно какво толкова му гледат?? Сеир? Ами да излязат на улицата... всеки ден може да се види поне по един сеир! Замислете се до колко сме деградирали, че има хора, които искат да гледат как други хора се карат, бият, псуват или с една дума - обиждат. И какво научаваме от тях ?! Нищо! Научаваме се какви по-големи мръсотии да говорим и колко тъпанарски може да се държим! Това е! А предаването го гледат и деца и подрастващи... ТЕ на какво се учат? На тази възраст децата са като попивателна гъба...

А отделно през две реклами ми се появява Маги ли, Миглена ли, как се казва, която много искала и зрителите да участват. И всеки делничен дан да печелят. Да ама първо ще ви оберат, я с СМС, я с разговор... и после ако, а дано, си голям късметлия баш на теб ще ти се падне бонуса! А другите какво? Как какво... стоят с 2,40 по-малко или колкото ще искат и това е... Глупава работа.

Имаме пари да пращаме, за да гледаме простотии и зрелища, но нямаме пари да отидем на кино, театър или нещо, което ще ни обогати духовно и интелектуално. Не! Дай на българина зрелища, кръв и боища и после му гледай сеира как се кефи като муха на л**но!

Гледайте си Големия Тъъъът и моля не занимавайте тези, избрали да не деградират с помощта на това предаване! Нас не ни интересува!

Благодаря за вниманието!




ПП. За всички, които ще ме хейтнат - това си е моето мнение. Както всеки има право да изказва мнението си, без да се опитва да го налага върху другите, така и аз изказвам моето.

Поздрав с тази песен, много малко хора чуват текста й...





Тагове:   Michael Jackson,   деградация,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. valben - Бягай, момиче,
03.04.2010 22:44
бягай от тази зараза!
цитирай
2. diso - Гледал съм от всички сезони
03.04.2010 22:48
Този е тъп и отвращаващ. Категорично!
В предишните по-имаше неща за гледане.
цитирай
3. sisithebest - valben,
03.04.2010 22:56
ох, остави... ужасно е... нямам думи направо...
цитирай
4. sisithebest - diso,
03.04.2010 22:57
единствено първият съм гледала и то само няклко серии, защото тогава бях студентка все още и нямаше как да го избегна покрай съквартирантките... но от тогава просто не искам и да чуя за тази глупост :(
цитирай
5. yuliya2006 - Светли празници, пълни с много л...
04.04.2010 07:41
Светли празници, пълни с много любов, вяра и усмивки!

ДЖУЛ
цитирай
6. анонимен - ужас
04.04.2010 12:11
от любопитство си дръпнах един от епизодите да вида какво толкова го коментират това предаване. УЖАС! неможех да повярвам на очите си какво дават по тв-то в праймтайма. И после защо деградираме. докато подрастващите гледат тази простотия се учат, че това са съвсем нормални семейни отношения. недайси боже да имат подобна атмосфера в къщи, съвсем ще спре да им прави впечатление, че нещо не е наред.

п.п. честито възкресение христово
цитирай
7. raders - така е
04.04.2010 18:08
Тези неща са предназначени за тълпата, която по принцип е тъпа. И винаги е била такава. Не зная какво правят на този бигбрадър, но ми е ясно, че е нещо - увенчано с категорична тъпота. Според един силен изкуствовед - Цветан Стоянов /който почина/, има два вида изкуство: изкуство за елита и изкуство за тълпата. Ползвай по-добрия вариант.
цитирай
8. анонимен - az
10.04.2010 21:38
Да го спрат и да престанат да се гаврят с тези семейства !
цитирай
9. анонимен - YJbvAJrWguyknVR
06.11.2012 05:35
bZBaIL <a href="http://sadxchnsshyw.com/">sadxchnsshyw</a>, [url=http://ogybwjhuoxhu.com/]ogybwjhuoxhu[/url], [link=http://rivvheohhvdd.com/]rivvheohhvdd[/link], http://hpsnlqmdbasi.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1749103
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031