Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2010 10:33 - Новият мол - Сердика
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 5810 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да, да, тихо :)

Отидох, защото ми беше интересно да видя дали е същата глупост като другите.
За жалост не беше. Беше малко по-зле. :) Само дето е ново. :)

По принцип не си падам по шопинга. Странно за момиче, но това ми е най-ужастното нещо на света... да се моткам из някакви магазини и да разглеждам купища парцалчета и глупости, които знам че няма да си купя. Ужас!

Но пусто любопитство. Да види :)

И така. Мола се оказа не толкова забутан, колкото си мислех в началото, макар че ние минахме по възможно най-заобиколният път...

Още в началото ако погледнете пода е все едно виждате пораженията след разрушителна битка... нали преди няколко дни беше откриването :)

След което навлизате в дебрите на шопинг индустрията. За разлика от другите молове, този се различава с известна теснота по коридорите, а и са леко сумрачни... Изпитваш чувството, че си в някакъв тесен тунел.. ужастно.
Айде магазините са си същите като в другите молове, само че нови. Не, че по нещо толкова се различават...

Обиколихме половината от приземния етаж и се прехвърлихме на долният. Него даже и половината не го минахме... До следващите ескалатори и си се качихме обратно...

Аз лично нищо интересно не видях. Предпочитам ако ще се моткам в мол, поне да се моткам в CCS или Mall Of Sofia... там поне е по-просторно... а и са наблизо. Въртяхме се общо около 30-40 минутки и щастливо се отправихме към въздуха навън.


image

П.П. Вътре е и също така доста топло и задушно, освен, че е подтискащо.


С две думи - не благодаря. Нищо интересно и не бих отишла отново там.
Така, че поздрав за всички, били те шопинг или не маниаци :P





Тагове:   нов,   мол,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - @
19.03.2010 10:56
Даммм, подовото покритие е впечатляващо. Редно е да са обесили вече интериорните си дизайнери :) Разбира се, това покритие изглежда доста по-добре, ако се гледа на по-слаба светлина или на такава, изкарана отстрани. Магазините са доста. Няма друг такъв мол в София. Долу-горе и вътрешното постранство е усвоено. Но молът все още се строи - няма странични входове, освен ако не искаш да излезнеш през гаража :)

Апропо
Ходила ли си в мола на Цариградско шосе между магазините на Метро и Техномаркет? Там подовото покритие е същото...
цитирай
2. tera - Не съм била в този Мол,
19.03.2010 10:57
имам си квартален - на Опълченска :)
Не виждам обаче защо ги смяташ за глупост, на мен ми е гот в този кварталния, уютно ми е и ми напомня чужбината.
Ами това е магазин все пак, ти какво очакваш?
цитирай
3. sisithebest - анонимен #1,
19.03.2010 11:45
Не съм ходила там, но може да отида за пробата :D
цитирай
4. sisithebest - tera,
19.03.2010 11:51
То и аз не бях ходила, за това беше цялото ми любопитство да се завлека чак до там.
Ами как да ти кажа, не обичам цялата концепсия за шопинга. Това да отидеш някъде с ясната представа, че ще гледаш сума ти продукти, половината от които хич нама да харесаш, други не те интересуват... може би само една част ще ти харесат, но пък ще са прекалено скъпи или няма да имат твоя номер...
Просто цялата тази олелия не ми допада, няма смисъл за мен. Знаеш какво ти трябва - отиваш и си го взимаш. Защо обикаляш сума ти време в търсене на нещо, което по принцип не ти трябва, но пък изглеждало хубаво и защо пък да го нямаш... безсмислено :)
цитирай
5. furiika - Хайде на мола,
20.03.2010 09:19
да облечеш п...а гола!:)))))))))(става и за мъжки, и за женски род)
Пак се изцепих, ама майтап да става!
:)))
цитирай
6. sisithebest - хахаххах
21.03.2010 15:34
:)))) на тебе ти е позволено :))))))))
цитирай
7. анонимен - Абсолютно безумно чудо на строи...
04.06.2010 19:14
Абсолютно безумно чудо на строителството и архитектурата: 1. Смърди (не казвам че мирише, защото си смърди) на манджа из целия МОЛ; 2. Липсва кино или места за забавление, не само за пазаруване; 3. Тоалетните - под всякаква критика: разположени на едно единствено място. 4. Постоянно не работят ескалаторите; 5. Недостъпно за инвалиди и бебешки колички - ескалаторите са забранени, а асансьорите са всичко на всичко САМО ДВА!!!!! 6. ТОАЛЕТНИТЕ СА ПОСТОЯННО ПОД НАБЛЮДЕНИЕ - ОГЛЕДАЛАТА СА КАТО В ПОЛИЦИЯТА В СТАИЧКИТЕ ЗА РАЗПИТИ, ИМА И КАМЕРИ !!!! 7. Липсват нормални указателни табели или знаци (например за посока на евакуация, за посока към банкомат, за асансьорите да не говориме що те са си два и с табелка и без табелка - все са си ДВА!!!!!) 8. За скъпотията - без коментар!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1754924
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930