Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2009 13:03 - "Deja vu" в ежедневието...
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 3913 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 21.10.2009 13:08


Мислех да пиша за това онзи ден, също и вчера...
Но си мислех, че няма смисъл да ви занимавам с това, но... Днес за пореден път ми се случи и просто искам да споделя.

Dйjа vu

Много често взе да ми се случва да виждам едни и същи хора. Постоянно. Все на едно и също място. Вече им знам навиците. В зависимост в колко станеш и какво правиш виждаш едни и същи хора. Може би те стават в часа, в който и ти ставаш. Може би и те имат подобен или СЪЩИЯ навик сутрин да минават през някое кафе. Просто е влудяващо. Все едно съм попаднала в оня филм дето всеки ден се повтаря... УЖАС!

Ставане примерно в 7:30... оправяш се, закуска... и в 8:19 си на спирката. Естествено, докато чакаш едната минута до идване на превозното средство, което знаеш, че ще дойде тогава, оглежадш хората. Ако си подранил за предния час на превоза си, попадаш на един много симпатичен младеж. Винаги е облечен със спортни, по-скоро планинарски, дрехи. Късо подстриган, на катинарче. Винаги е с раница. Качва се на моята спирка и слиза една спирка преди моята.
Ако наистина си на време се появява човека с дългата руса, къдрава коса. Той винаги е с риза и кожен панталон. Кльощавичък е и малко ми прилича в гръб на Ози Озбърн...
Той слиза на моята спирка и веднага влиза в близката лавка за кафе. ВИНАГИ го прави!
Този двойник на Ози винаги е съпровождан с една нисичка девойка с тъмко кестенява коса, която е от другата страна на улицата и се качва в противоположна посока. Махат си.

И това е все пак по-добре от пердишния индивид. Преди чаках на една друга спирка, където имаше един по-възрастен господин с огромни очила. Той винаги ходеше в бяло. Риза, панталон и обувки - бели. Чантата му е от малките мъжки чанти с дръжка. Косата леко посивяла. Качва се на моята спирка и слиза две преди мен и се нареждаше на опашката за кафе.
На връщане не го засичах, но пък за това имах една девойка с убийствени сребристи обувки... повярвайте ми нищо не помня, от това как изглежда в лице - просто едни блестящи сребристи обувки...

Но капака... този, който ме накара да напиша все пак този постинг, е един човек с голяма чанта за документи. Той винаги се намира в градинката, през която минавам за работа. Обикаля напред-назад и си говори по хендсфрито. Вече ми стана навик да го виждам... предполагам и той ме е запомнил вече. Четвърти ден подред го виждам... тоест, се виждаме там. Утре ако пак е там - ще го призная.

Та дежа вю-то е много интересно нещо.
Вие изпитвали ли сте го?
А има ли някой или нещо, което неизменно се повтаря всеки ден???
Нещо, което ви прави впечатление в обкръжението ви?

Аз започвам да параноясвам вече :D

Dйjа vu

Светът май наистина е едно много малко място... май за това дори и да отидеш във Франция и решиш да попиташ за пътя пак попадаш на българи... еееехх...

Взе да ми става скучно от еднообразието...






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. rosidi - даа
21.10.2009 13:12
май всеки с ежедневните си навици има дежа вю, но преди няколко години ми се наложи да отида за няколко дни в друг град и ...така ми липсваха познатите муцуни из града, че чак се бях притеснила, почувствах се като на много чуждо място и сега вече изживяла това много се радвам на такива дажа вю-та, създава ми усещане за уют и съпричастност.:))))
цитирай
2. diso - Нормално, Сиси...
21.10.2009 13:26
И аз всеки ден срещам едни и същи хора на едни и същи места. Даже с някои вече се поздравяваме, без да се познаваме.
Има и такива, с които се засичаме, но не се забелязваме. Например, миналата година се запознах в работата с един човек - оказа се, че всеки ден сме пили кафе в едно мъничко кафене с 4 маси - с почти всички се познавам и си говоря, а него някак не съм го запомнил...
цитирай
3. sisithebest - хм...
21.10.2009 13:44
rosidi написа:
създава ми усещане за уют и съпричастност.:))))

май наистина е така... чувствамсе сякаш не пътувам сама, а имам 'познати' със себе си...
цитирай
4. sisithebest - хаха
21.10.2009 13:46
diso написа:
Даже с някои вече се поздравяваме, без да се познаваме.
...
оказа се, че всеки ден сме пили кафе в едно мъничко кафене с 4 маси - с почти всички се познавам и си говоря, а него някак не съм го запомнил...

Аз имам един 'колега' в сградата, където работя. Пътуваме от една и съща спирка и се качваме почти винаги заедно в асансьора.. но той слиза 2 етажа преди мен :)
И аз го поздравявам вече :D
цитирай
5. анонимен - Да, и аз се поздравявам с някой!
21.10.2009 13:57
По начало поздравявам всеки с позната физиономия. Ако забележа, че не ми отговаря - преставам да му досаждам!:))
Има и необщителни хора!
цитирай
6. sisithebest - tit,
21.10.2009 14:16
така е... малко извън контекста, но... аз редовно поздравявам продавачките и за 'здравей' и за 'довиждане' и повечето само ме изглеждат и нищо не казват... но това отделно.

а иначе явно на всеки му се случва да си има 'познат' на пътя :) явно не съм сама!!! :))))
цитирай
7. diso - Не само по пътя за и от работа
21.10.2009 16:34
И в банките, и в учрежденията, където ходя редовно, също имам познати по лице, даже понякога си говорим, без да се запознаваме.
цитирай
8. sisithebest - :)
21.10.2009 16:44
имаш много познати :)
цитирай
9. theladybird - :)
09.11.2009 13:37
Ха, май и аз доста такива Déjà vu-та имам :)
А филмчето с това заглавие ми е много любимо :)
Усмивки :)))
цитирай
10. sisithebest - знаех си,
09.11.2009 13:51
че има доста хора, които имат такива преживявания :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753113
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930