Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 09:51 - Стига мълчание - ВЪН на АНТИ-БЪЛГАРСКОТО!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 2073 Коментари: 11 Гласове:
8

Последна промяна: 02.10.2009 09:53


Бях решила, че няма да се намесвам и да си давам мнението по въпроса с онази нова "партия"... но просто след днешните "новини" просто не мога...
Какви са тия глупости?????
Да ми правят партия ???
Бе вие добре ли сте ?
В коя нормална държава вдигат паметник на изгонения поробител? А???
В коя нормална държава се създават такива глупости !
Не им ли писна!
Най-после изтласкахме ДПС от управлението на БЪЛГАРСКАТА държава, ами сега ми се появяват някакви самозванковци да ми правят партия там... НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ????
Ходете си във вашата си страна и си правете партии!!!
Тук е БЪЛГАРИЯ! ТУК СМЕ ХРИСТИЯНИ! Нямам нищо против друга религия - само да не ми се налага на мен! Бъдете си религиозни, бъдете си каквито искате, само не ми го натяквайте! Само не ми се правете на света вода ненапита - да ми правите партии и глупости! Повтарям - това е България, това си е нашата държава, в която вие сте гости!!!
В момента, в който станете българи и проговорите български - моля, опитвайте се да си чешете партийните красти, НО докато вие сте само и единствено ГОСТИ на БЪЛГАРИЯ - ГЛЕДАЙТЕ СИ РАБОТАТА И СЕ МАХАЙТЕ ОТ ТУК, АКО ЩЕ МИ ПРАВИТЕ АНТИ-БЪЛГАРСКИ ПАРТИИ И ДВИЖЕНИЯ!!!

БЪЛГАРИЯ Е ЗА БЪЛГАРИТЕ и желаещите да са българи! Който не го устройва - ВЪН!

Айде, писна ми !
Спирам, че мога да говоря още много!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - не, че твоето мнение има значение, но няколко въпроса :
02.10.2009 10:02
- кой ти натяква друга религия?
- защо мислиш, че някой, който не говори български не е българин?
- ти ли си домакина на България и кой ти е дошъл на гости?
- кажи едно доказателство, че ДПС или новосформираната партия са АНТИ-БЪЛГАРСКИ
- изобщо към кой се обръщаш в този постинг? Кои са тези "вие" ?
цитирай
2. viki11 - Точно така!
02.10.2009 10:03
Който иска в Турция да си отива!
А на провокациите няма нужда да отговаряме. Важното е да се спазва ред в тази държава и никой не може да ни попречи!
А има ли ред?
И кой кого за какво лъже?

А сега де!
цитирай
3. анонимен - van-antibalgarskoto
02.10.2009 10:04
prava ste!vzehme che gi izdignahme na piedistal.balgarka sam,a se chuvstvam chugdenka v moiata rodina.
цитирай
4. sisithebest - ...
02.10.2009 10:15
bbbb написа:
- ...

- пускат ми сериали на турски, новините ми са на турски...
- защото малко или много , ако си българин трябва от уважение поне към страната си да научиш родния си език... писна ми в автобуса да ме настъпят и да вместо да ми се извинят да ми се обърнат, да ме изгледат все едно аз съм била виновната и да ми кажат 'не знам български' ( казано доста правилно) и да ми се изхилят, обръщайки се обратно...
- идва ми всяка вечер по телевизиите и всеки ден по улиците. като ще живееш в една държава - научи се малко на нейния език, не се опитвай да приучиш нейния народ към твоя.
- като начало ни налагат да слушаме турски постоянно... не само по телевизията... по митинги се говори на турски, което е неприемливо за една партия в България! Конституцията казва, че официалният ни език е български... еми една партия в България поне конституцията трябва да спазва.. ама не, ще променят конституцията, примерно, и всичко ще е наред... не мерси, така ми е добре.
- обръщам се към всички, които биха прочели постинга, както и най-вече към тези, които си мислят, че отново могат да прилапат България към Турция... писнало ни е и 500 години им стигат.. след това сме ги прогонили - не ги искаме отново тук!
цитирай
5. sisithebest - ...
02.10.2009 10:17
viki11 написа:
Важното е да се спазва ред в тази държава и никой не може да ни попречи!
А има ли ред?

Точно. Трябва малко да вземе да се спазват законите и ред да има! Не само да се опитват да нагаждат всичко, за да е угодно на едни... все пак не те трябва да се облагодетелстват, а народа и държавата! Но кой ли мисли за хората от политиците??? ...
цитирай
6. bezbruchki - а ти защо смяташ че твоето мнение има ...
03.10.2009 14:10
а ти защо смяташ че твоето мнение има значение ... това, че 500 години сме били под турско робство не означава, че сме турска държава ...

bbbb написа:
- кой ти натяква друга религия?
- защо мислиш, че някой, който не говори български не е българин?
- ти ли си домакина на България и кой ти е дошъл на гости?
- кажи едно доказателство, че ДПС или новосформираната партия са АНТИ-БЪЛГАРСКИ
- изобщо към кой се обръщаш в този постинг? Кои са тези "вие" ?

цитирай
7. sparhawk - моето мнение е
06.10.2009 19:21
идентично с това на Иван Костов - партията е един кьрфишек. Що се отнася до сериалите, наистина малко пресолиха манджата като количество, но пък са по-добри от латиноамериканските, така, че щом има интерес, защо не? По-добре момичетата да въздишат по Мехмет, отколкото да се мразим с комшиите. Истински българи ще сме не ако спрем сериалите, а ако ние направим такъв, по който Турция да занемее :)
цитирай
8. sisithebest - sparhawk,
06.10.2009 19:33
дори и да направим блестящ сериал , там никога няма да го пуснат :)
цитирай
9. batstefan - . Що се отнася до сериалите, наис...
06.10.2009 21:30
sparhawk написа:
. Що се отнася до сериалите, наистина малко пресолиха манджата като количество, но пък са по-добри от латиноамериканските, така, че щом има интерес, защо не? :)


Сериалите са хубави, но даваш ли си сметка, защо всички ги пуснаха в навечерието на изборите?
цитирай
10. batstefan - http://zabravanka.blog.bg/politika/2009/07/07/feodalnoto-carstvo-na-quot-myrtvite-dushi-quot-ili-po-izbori.360369
06.10.2009 21:44
bbbb написа:
- - кажи едно доказателство, че ДПС или новосформираната партия са АНТИ-БЪЛГАРСКИ

цитирай
11. aroundus - WR
15.10.2009 15:18
Тук е БЪЛГАРИЯ! ТУК СМЕ ХРИСТИЯНИ! - ей, как я мразя тая глупост...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1754291
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930