Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 10:29 - Като преродена!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 5448 Коментари: 7 Гласове:
1



Здравейтееее!!!!!
Днес съм адски щастлива :)
Снощи направо се разбихме с компанията :)

Не искам да правя реклама на заведението... ще кажа само, че беше в Студентски град. Всичко стана много бързо!

Малко предистория: аз още от гимназията ходя на модерен балет, но след като се пренесох в София заради университета и прекъснах. След което имаше един период, в който не тренирах нищо... до преди около месец :)

Една приятелка ме подбутна да ходим на народни танци. Аз - малко скептично настроена, при все, че и право хоро не знаех какво е...
Нооооо... се навих да ида и от тогава съм страшно зарибена!!!

Та преди седмица във форума на школата се появи идея да се ходи на заведение. Да се съберем хора от цяла София, от школата, и да се размажем... и то си е точно това :) Размазахме се!!! Цяла вечер денс, цяла вечер купон!!! Беше направо невероятно!
Имаше един два момента, в които просто съжалявах, че още отдавна не съм почнала да уча :) Много е зареждащо и диво!
Аз до снощи знаех само право хоро, дунавски и 9-ка (Бяла Роза :) ), ноооо от снощи вече знам ширто и чичовското :))))
Отдавна не съм се чувствала така, сякаш мога цяла нощ да продължавам :) а бяха минали само 5 часа от пристигането ни...  :)
Хорааааааааа!!! Ако ви се занимава с някакви танци - народните танци са много зареждащи и особено ако са по-сложните, може да се развихряте супер много!!! Аз съм много доволна от снощното развитие! Днес съм на тренировки! Утре пак има, но за жалост няма да мога да присъствам...

Междудругото, мене ме болеше коляното и мислех малко да пасувам... но като чуеш ритъма и не те свърта на едно място, а като станеш веднъж и не можеш повече да седнеш!!!

Весел ден на всички и дано и вие имате нещо, което да ви е заредило или да ви зареди днес!!! Аз съм на макс :)


ПП. Ето и едно клипче на Фолклорика :)







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. dorichela - :)
29.04.2009 10:31
Винаги съм искала да танцувам, но съм толкова схваната,че не е истина :):):):)
цитирай
2. gratcia - Страхотно си изкарала, много се ...
29.04.2009 10:42
Страхотно си изкарала,много се радвам ! И аз искам да играя народни танци, но няма начин да съчетая работата,домашните задължения и фитнеса с тях. Играй и заради мен! Весел ден :)))
цитирай
3. sisithebest - :)
29.04.2009 10:46
dorichela, какво пък, нивата са от 0-лево ;) за пълни начинаещи.. така, че за всеки има място.. кой знае, може да се зарибиш като мен и да откриеш, че само си си мислела, че си схваната :p

gratcia, Обещавам да играя колкото мога повече!! Снощи ако можех да избирам, щях да искам всеки ден да ходя на тренировки :))) А да ти кажа не е чак толкова времепоглъщащо. Аз ходя сряда и четвъртък от 18:30 до 19:30 :) след работа направо :) а и то си е направо фитнес :)
цитирай
4. sramejlivetsa - Завиждам ти. Аз съм много схванат в ...
29.04.2009 16:29
Завиждам ти. Аз съм много схванат в краката. Мога само правото и що годе да танцувам:))) Ама нали все пак трябва и някой да пази масите:)))
цитирай
5. sisithebest - хехехе,
29.04.2009 16:34
така си е :)
цитирай
6. tili - Имаше ли някой левент-юнак
30.04.2009 13:23
на хорото до теб? Хе хе ;-)))
цитирай
7. sisithebest - хехехе,
30.04.2009 13:26
имаше естествено ;)
то имаше няколко юначаги, които доста добре се справяха :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1748798
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031