Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 12:22 - Разходка с лодка
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 1902 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2009 12:23


Вчера беше супер забавно :)

Отдавна не се бях разкарвала ей така, безцелно из града...

Идеята беше след работа да отида с моя приятел на Ариана :) да се повозим на лодки (пак са ги пуснали). Ама аз принципно имах план и да ида до Орифлейм... та смятайте каква лудница :)

Хващам маршрутка от единия край на града, с голямото желание да стигна на време. Оказа се, че съм хванала хубава маршрутка, която ме закара за величествените 30ина минути до централата им. Оправих се бързо и обратно на Орлов мост. Ей там вече се срещнахме с мойто и отидохме да видим какво, как и най-вече колко ;)

image

Оказа се, че е доста добре - за 30 минути - 6лв.

Беше супер яко!!!! Аз от много малка не съм се качвала на лодка. А то едно спокойно... много готино! Пробвах се да греба. Не е толкова лесно да се координираш, но свикнах бързо :) лесно е :) ама докато се сменяхме и цялата лодка се клати... направо ужас :) добре, че мога да плувам.. ама то плуването е забранено :D (ако се сещате вица за блондинката...) как да е :)

Трийсет минути са предостатъчни да се нагребеш на воля.. разбира се ако не си там с цел да се кротнеш на средата с гаджето, макар, че това е почти невъзможно, тъй като са поне 6-7 лодки и няколко водни колела.. се ще се намери кой да мине и да те... разклати :D

След това решихме, че сме гладни... който е живял с София достатъчно дълго, знае пиците на НДК. Та пеша от Ариана се запътихме натам.. много добре ни дойдоха :)

От там малко разходка по Витошка, та чак до ЦУМ! :)))) А от там обратно към хотел "Хемус" и киното в мола :) Оказа се, че дават  "Бърз и яростен", който на скоро излезе... та останахме да гледаме филмче :)

image

Накрая остана да виси въпроса, че така или иначе сме тръгнали пеша, дали да не се и приберем пеша.. .но умората най-после си каза думата :))))

Хванахме си бусчето и се прибрахме :)

Няма да обяснявам защо спах като къпана :))) ама много доволна! Даже не оставих и лампата включена :D


Та така... а да, забравих... междувременно си взехме един комплект ножове от Victorinox... супер са :)))


Ако не сте ходили да се повозите, тоест да погребете - сега му е времето :) Готино е, емоция е и е много разтоварващо да се "паркираш" насред езерото и да ядеш фъстъци :D

Айде весело ;)

 

image



Тагове:   лодка,   Ариана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. dorichela - :)
11.04.2009 12:48
А някои хора си гнием в офиса,докато други се забавляват в това хубаво време :)
Сега поне разкажи филма,че и на мен ми се гледа и дай да пием по една бира, докато го разкаваш! :)
цитирай
2. sisithebest - Наздраве,
13.04.2009 10:41
макар и малко виртуално ;)
Филма е много добър, хареса ми. Отдавна не бях излизала доволна от киносалон :) Филма е зареждащ и изпълнен с много забавляние и екшън - препоръчвам го :) Скоро ще излезе и Crank 2... о, да, това ще се гледа :)))) Crank беше много, много добър! Дано и втората част е толкова добра ;)
цитирай
3. dorichela - :)
13.04.2009 13:20
Искрено се надявам и кранк да не ме разочарова... :) Голяма фенка съм му... А за Бързия и яростен Вин Дизел... никога не може да ме разочарова :)
цитирай
4. sisithebest - хехе
13.04.2009 13:36
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1748920
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031