Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2009 10:44 - Честит имен ден на именниците и за много години!
Автор: sisithebest Категория: Забавление   
Прочетен: 3997 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 06.01.2009 10:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте на всички!!!

Първо, за много години и дано 2009 е изпълнена
с много усмивки и късмет за всички ни!

Второ - Честит Имен Ден на всички именници!
Да Ви е живо и здраво името и да се прославя навред!!

Днес е Богоявление, или Йордановден.
Днес както повечето от нас знаят се вади кръста от морето.

image

Аз, като виден представител на морски град, съм отрасла с гледката на 5-6 до 10ина полуголи мъже (интересно... жени се виждат рядко...) скачащи от моста на Бургас на тази дата. А целта е дървения кръст, хвърлен в студената морска вода. Винаги съм се чудела дали не замръзват тези хора...

image

Та в духа на празника бих искала да споделя една случка :)

Преди поне 5-6 годинки бях с родителите ми и баба на шествието от църквата до моста. Свещенниците (които бяха поне десетина, че и повече...) вървяха най-отпред. След тях имаше кордон с 20+ полицаи и след това Бургазлии и гости на града :) Цялото това шествие минаваше по главните улици на Бургас - Александровска и после по Богориди... Стига се до Морската градина (и до Гъбката... ех, сещате ли се за Гъбката... :)) ) от там през терасата и надолу по стълбите до моста.
Някъде по средата на пътя аз, нали съм любопитно, съм минала (незнайно как) през полицаите и съм се забила в групичката свещенници. И понеже са ми били интересни (май беше преди повече от 5-6 годинки... била съм малка :P ) съм се движила с тях. В един момент попадаме в началото на моста, където има разположени още полицаи, освен съпровождащите ни. И аз понеже съм се залисала и си вървя и по едно време какво да видя... аз се намирам на моста, след групата полицаи и единственият "цивилен" на моста, като не броим кандидат скачачите за кръста :)
Много беше забавно, първо реших да се върна, но като видях тумбата полицаи се замислих как ще ме разпитват какво изобщо правя там... та, така или иначе вече съм на моста.. отидох до другия край, където ще скачат и гледах, така да се каже, от първия ред ;) Родителите ми са се поболяли да ме търсят :))))) ама не знам как, но накрая са ме разпознали на моста и са се успокоили :))))

Сега като се замисля... представете си, че аз съм била един терорист ;) и идеята ми е била да саботирам празника... ами то било много лесно :) Едно дете минава съвсем необезпокоявано през кордон от 30ина полицаи... добре, че не съм била терорист, нали :D

Днес, за жалост, няма да съм в Бургас, но мислено съм там :)))

Хайде до нови... постинги :))))
И весело запиване на именниците :)


Тагове:   ден,   Много,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. furiika - За много години и от мен! :))
06.01.2009 11:03
Честит празник!
Честито и на именниците!
цитирай
2. krotalka - Честит празник!
06.01.2009 14:08
Това ще си го припомняш всяка година на Йорданов ден!
цитирай
3. анонимен - Петър Рашев:
06.01.2009 21:55
Още една униклана снимка от Йордановден:

http://bulpete.wordpress.com/2009/01/05/jordan/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1748911
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031