Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 09:35 - Студентите без парно и топла вода ... криза ...
Автор: sisithebest Категория: Новини   
Прочетен: 2672 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 13:20


Снощи ме осени гениалистична питанка...

По-точно :

Няма газ. Добре (не, че това е добре, но...), значи няма топлина, значи няма парно. Това ясно. Вчера радиатора в стаята беше студен. Може би на долните етажи да е имало поне малко парно, но аз тъй като съм на осмия етаж и до мен нямаше никакъв шанс да е топло. Още повече съм крайната стая и имам една единствена вътрешна стена... Представете си какъв клинч се получава. И после ще ми казват да се ограничавам с тока. Еми ограничавам се ама като в стаята е по-студено от колкото на вън не мога.
След като се поразмразих ме осени въпростната питанка... Ами нали постоянната топла вода иде от това, че се затопля по същия принцип (горе-долу...) както и парното... и да... пуснах топлата вода и... йок. Тече една такава хладка... И изведнъж леко се притесних. То добре, няма да има парно и ще се топлим с ток. Ама топлата вода никой не я споментава... Ами хората, които нямат бойлери и разчитат на централната... а студентите, дето пък нямат избор и по принцип нямат ?! Общежитията не могат да обявят дървена ваканция... Ако и топлата вода спре, особено в това замръзващо време... ужас... и от цялата работа студентите са най-прецакани, защото просто няма как да си купят бойлер или да си вземат печка... В общежитията на СУ и ТУ гледат много лошо ако си донесеш отоплително тяло... особено ако е духалка, което е най-евтиния вариант (все пак студентите са бедни хора... повечето). Не съм убедена, но в ТУ май даже не им ги разрешават като цяло.

Та по темата... искам да кажа две думи на правителството и на управляващите:

Моля ви се, вземете се в ръце и НАПРАВЕТЕ НЕЩО!!!

Да отворим 3ти блок на АЕЦа... ами що още го обсъждате - пускайте там, молба ли, каквото трябва! Стига само сте обсъждали и комантирали! Вчера гледам новините и водещата съобщава с тържествен тон -  Станишев имал цели две срещи за деня... леле, ужас, горкия, цели две! Ако трябва и повече!!! Хора, стреснете се малко, вие ЗА България ли се грижите или за кой?! Хареса ми, че видях президента да се изказва по въпроса. Отдавна не го бях виждала в медиите... мисля, че това е показно, че проблема е наистина сериозен, така че мили ми народни избранници - ДЕЙСТВАЙТЕ и не се офлянквайте! Поне веднъж в живота си решете да направите нещо в името на милата ни Родина, защото вие може би не я тачите както българския народ, но има много, които биха се жертвали за нея и са ви сложили там, за да го правите и вие!!!

Благодаря за вниманието!



Тагове:   вода,   криза,   парно,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. nikita6864 - сиси,
07.01.2009 09:42
не се отчайвай! аз знам решението. прочети целия ми последен постинг :)
цитирай
2. sisithebest - хаха, никита,
07.01.2009 09:44
аз обичам фасул ама чак пък толкова... ;)
ще ме заболи Д-то :DD
цитирай
3. nikita6864 - без притеснения!
07.01.2009 09:48
Европа ще приеме, твойта болка като нейна :)
цитирай
4. placebo - ...
08.01.2009 11:49
в моя квартал по принцип няма отопление. Сега не ми прави никакво впечатление, даже потривам ръце и съскам "ха да видите вие к'во е вкъщи да е 5градуса". Само че и топла вода няма. Стопляхме си я с газов бойлер. Току-що спряха и студената вода. Нямам представа защо!! Но, погледни от веселата страна на нещата!!! ;) Все ще намериш такава..
цитирай
5. sisithebest - лошо е, лошо...
08.01.2009 12:18
но нали знаеш най-универсалния начин за стопляне ;)
намери дружка да те гушка :D

Весело зъз-з-з-знене... :p
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1752832
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930