Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 14:25 - гроздето и пазара...
Автор: sisithebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2461 Коментари: 2 Гласове:
0



Много обичам грозде... страшно много!
В обедната си почивка отидох до най-близкия пазар и реших да си взема грозде...
Обиколих целия пазар и си намерих една сергийка, където няма шанс да ми хванат кофти чепка... да... да ми хванат... защото те не ти дават да си избереш... или поне по-голяма част от тях... онзи ден исках да си взема една единствена ябълка... огледах въпросния куп вкусни, сочни, жълти ябълки и си харесах една, но за жалост пред мен имаше още двама души, та реших да си взема ябълчицата в ръка, да не ми я земе някой... голяма грешка... седя си аз на опашката и весло си подхвърлям ябълчицата и си мисля сега как ще си я изям, когато дочувам дълечен тътен... то не било тътен, а буботенето на продавача... чувам аз нещо от сорта на Аз ще дам ябълки... повтори го няколко пъти ама аз нали съм си само с едната ябълчица и нехая за това дали той избирал ябълки или не... аз вече си я хаесах и си е моя... обърнах се аз все пак да погледна за какво иде реч и защо се е разпенил продавача... а той ме гледа осверепял и ми вика, че той щял да избира ябълките... аз му казах, че само една искам и му я показах... втора голяма грешка... той ми я отмъкна от ръката и видимо поуспокоен, че явно няма да се налага да се раздели със скъпоцената си ябълка си я сложи пак на купчинката, точно от там от където си я взех... аз не реагирах веднага.. просто учудването ми беше прекалено голямо... седя си аз на опашката, а оня ми сложи мойта си ябълчица пак на купа, за да ми я земе някой... много странно е чувството.. да си харесаш нещо толкова много и да знаеш, че след мигове ще е само твое и никой не може да ти го вземе... да, ама не... аз изгледах продавача хипер учудено и само продължих да стоя с празна ръка... след една минута... тъкмо приключи с единия клиент той ме погледна... явно усети нотката на абсолютно недоумение в очите ми и ме попита дали е щяло да бъде само една ябълка... Ами да, аз нали това казах... и си искам точно ОНАЗИ ябълка! Това е ужасно... все едно да вземеш близалка от детенце... в крайна сметка той явно съобрази, че не съм печеливш клиент, за да стоя на опашката и само ми каза - 40ст. и ми подаде МОЙТА ябълка... онемях... може да е една ябълка ама и тя би трябвало да се претегли... както и да е... реших, че повече не желая да се занимавам с тоя човек и си взех ябълката, платих си и си заминах... вярвайте ми това беше най-дълго чаканата ми ябълка... на другия ден (вчера) като си търсех ябълка си избрах друга сергия, където отново не ми притеглиха ябълката, но поне бяха по-любезни и ми поискаха само 20ст. явно другие ябълки са с такса... ако пипнеш плащаш... после пак плащаш ако искаш и да я вземеш... леле, да не повярва човек...
и така де... пазари и неволите на една любителка на плодовете... ще си ям аз днеска гроздето, че явно с ябълките няма да се разберем... жалко, че скоро ще почне и то да поскъпва... минава му сезона... тогава пък ще си харесам друг плод... въпрос на сезон ;) и продавач/ка...


image




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - иееееее...
10.10.2008 16:11
как ги обичам тия ябълки!!!!
цитирай
2. sisithebest - :)
10.10.2008 16:13
нали :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1749153
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031