Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 11:14 - телефонните измами - все още факт?!
Автор: sisithebest Категория: Други   
Прочетен: 1050 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2008 11:15


Ох, знам, че това е разисквана тема... и то хиляди пъти ама като ти се случи лично и го взимаш по-присърце!

Хайде пак с телефонните измами и глупави истории... Сега съм на работа и имах нещо за вършене. През това време ми звъни единия телефон, ама аз нали съм заета и не можах да дигна. После ми звъни другия телефон... ама така на пожар дето се казва. Накрая се пак дигам и слушам майка ми от другата страна ме пита как съм, къде съм, що не дигам телефоните и дали съм пътувала с кола (?!) . Минутка мълчание след първоначалните въпросителни и после разяснението – Обадили се моля ти се на баба ми и почнали да й обясняват, че на телефона съм аз (имитират гласове ?! ) и че съм била в Пирогов (аз съм в спешното , но ми дават да говоря по телефона и то отчетливо ?! ) и че не знам си с к"ва кола съм се блъснала и още куп други глупости... И естествено баба ми аз съм си я инструктирала да не вярва на такива работи, а първо да позвъни на мен или майка ако й се обадят, ама нали ги знаете възрастните хора – притесняват се! Звъня аз на баба ми, тя първо, че не ми повярва че съм аз, второ, че беше на ръба да припадне! Обяснявам й аз (пак), че не трябва да вярва на такива глупости, а и ако някой (не дай си Боже) пострада, не мисля, че точно на нея трябва да се звъни (все пак е възрастен човек и най-много да го уплашат и нищо да не може да направи). Веднага да звънне на някой от семейството, а не да се вайка... и така в същия дух я успокоявах десет мунути...

Тия хора нямат душа, нямат сърце!!! Как може да правят такива неща и то с възрастните хора! Вярно, че са най-податливи на измами ама са и също толкова крехки и плашливи. Много оригинално да докараш инфаркт на някой заради някви пари!! Уникално! Направо върхът на човешката цивилизация!

Отвратена съм от такива хора... нямат ни скруполи ни нищо... отвратително!!!



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Асен
15.12.2008 00:16
Същата история и при мен, но на баба ми казали че съм блъснал дете и съм арестуван .... и пари да не ме съдят и .... т.н сценария е предвидим. Замалко да умре бабката. Тия идиоти нямат морал и човещина. Нека не звучи злобарско ама нека и на техните роднини да им се обадят така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753345
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930