Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2008 11:01 - Автобус 94 и 102 в София - промяна
Автор: sisithebest Категория: Други   
Прочетен: 3253 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес сутринта като отивах към работа и се натъкнах на интересна аномалия. То не е точно аномалия, защото си е напълно в рамките на нормалното, но все пак. Пътвам аз с 94 до Семинарията и става нещо необичайно. Вместо 94 да продължи надолу по бул. Св Наум, той зави по бул. Джеймс Баучер. Замислих се за момент, но все пак нали там трябва да сляза, нямаше голям проблем. Все пак, нали съм си любопитно решавам да разгадая тайната и се запътвам към обичайната спирка на 94. Тъй като градския транспорт имат невероятния метод за съобщаване на новини, почти никой не беше разбрал за промяната. (все пак аз пътувам всеки ден и не бях забелязала). Начина е с малки бележки, закачени на таблото на спирката. Ако все пак решиш да я погледнеш. както направих и аз отивайки на въпросната спирка, ще прочетеш, че спирката е временно закрита, поради ремонт на бул. Св. Наум. Интерено, защо ли на спирката все пак имаше няколко заблудени душици, които си чакаха. И какво чакат и те не знаят... И така бях достатъчно добричка да ги осведомя за промяната. Малко след това 94 отново мина и спря на въпросната "временна" спирка. Някои бяха доволни, други тичаха от другата спирка... добре, че автобусите изчакват... да, бе!
Как да е. Градския не си е изградил добра техника на осведомявеане на гражданите... може би като начало: СЛОЖЕТЕ ПО-ГОЛЯМА БЕЛЕЖКА от 1/2 лист А4. Не стига, че в 94 човек може да умре от задушаване, притискане, настъпване и това са само някои от бонусите на щастието въобще да успееш да се качиш на автобуса, ами и това сега. Не ми е достатъчно да прекарам час и половина в борба да достигна работното място... трябва да ти е тежко, да се мъчиш докато се опитваш! Нужни са малко повече автобуси в пиковите часовове! А и има нужда от наглеждане на BUS линията. Ако всички спазваха правилото , че най-дясната лента е за автобуси нямаше да има проблеми и автобусите щяха да са редовни и всички да са щастливи. Няма да има оня момент на интимна близост в автобусите, няма да се чудиш, защо изобщо си си взел сутришната баня, като ти така или иначе пак се омирисваш на хиляди работи в автобусите. Най-лошо е обаче ако попаднеш на някоя "дама", която сигурно си е изляла едно шише парфюм отгоре. Ей тогава вече е ужас!!!
И какво става в крайна сметка... нищо. Пак си се движим в задръствания, пак имаме поне час и нещо път до и от работа и накрая ни обвиняват, че сме нервни, недоволни... ами то има ли от какво да се радваме сутрин... може би радостно ще е ако се паднеш от сенчестата страна в автобуса и при престоите поне няма да си на слънце... мдаааа... ужаса на градския транспорт!



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. dexter - :)
15.08.2008 13:27
И аз доста им се ядосвам с тези бележки... никога не мога да се ориентирам. А и с това закъснение на автобусите и тамваите. Защо няма табла навсякъде кога ще дойде следващия?
цитирай
2. retsboc - Не знам
15.08.2008 15:59
какво искаш да направят от СКГТ, за да разберат хората за промяната. Не искам да защитавам компанията, защото си е зле, ама специално за това - какво да се направи. Сигурен съм, че на сайта е опоменато (не съм проверявал), по спирките има информация, сигурно и някъде по радиото съобщават. Какво да направят - с глашатаи да обикалят по пътя на 94 и да крещят "ИМА ПРОМЯНААА"...? Аз тая сутрин лесно фиксирах зелената хартийка и си бях спокоен. Какво толкова... А който спи по спирките - негов си проблем! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisithebest
Категория: Забавление
Прочетен: 1753509
Постинги: 255
Коментари: 2292
Гласове: 7227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930